Weer eens wat anders dan een kerstkaartquote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zou wel raar voelen als je opeens een pakketje hebt die een vorm heb van een pistool
En niemand die het ziet!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hij raakt wat door de onderwerpen heen. Straks probeert ie nog een keer schiphol, of hij een flesje door de security kan sneaken. En dan roepen 'dat dit nog steeds kan, na die terroristiche aanslag met dat vliegtuig naar detroit'
Zaterdag best wel veel ja. Heb heel veel mensen ongelukkig gemaakt.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doorgaans heb je alleen last van aanslagen van de Belastingdienst
Zolang ie maar eerst een zonnebankje neemt dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hij raakt wat door de onderwerpen heen. Straks probeert ie nog een keer schiphol, of hij een flesje door de security kan sneaken. En dan roepen 'dat dit nog steeds kan, na die terroristiche aanslag met dat vliegtuig naar detroit'
Jij werkt bij de postquote:Op zondag 3 januari 2010 20:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zaterdag best wel veel ja. Heb heel veel mensen ongelukkig gemaakt.
Ik ben Alberto. Betraptquote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij werkt bij de post
Alberto heeft een post uitzending
ik zie hier wat in![]()
Nou, die wedstrijd ga ik dan verliezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |