Bij een station lijkt me het meest praktischequote:Op zondag 3 januari 2010 20:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die ophaalpunten staan toch op de meest vreemde plekken?
Ja maar ze zijn niet zo praktisch ingesteldquote:Op zondag 3 januari 2010 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bij een station lijkt me het meest praktische
quote:
aanvalswapens ofzo. Had al pistolen gezien op voorstukje.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef WcPot het volgende:
Waar heeft Alberto het straks over?
Ja preciesquote:Op zondag 3 januari 2010 20:36 schreef Starm het volgende:
Geef hem gewoon een proces verbaal hij snapt het toch niet![]()
![]()
Nieuw bij BOL.com: WAPENS! Betaal met iDeal, voor 21.30u besteld, de volgende dag in huis!quote:
M4 of m16 ik dacht gewoon een simpel pistooltjequote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
aanvalswapens ofzo. Had al pistolen gezien op voorstukje.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nieuw bij BOL.com: WAPENS! Betaal met iDeal, voor 21.30u besteld, de volgende dag in huis!
BwoBwo, bwobwobwobwobwobwo, bom bom!
Zou wel raar voelen als je opeens een pakketje hebt die een vorm heb van een pistoolquote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als het maar niet via de post gaat die ik in handen heb
Ja hij raakt wat door de onderwerpen heen. Straks probeert ie nog een keer schiphol, of hij een flesje door de security kan sneaken. En dan roepen 'dat dit nog steeds kan, na die terroristiche aanslag met dat vliegtuig naar detroit'quote:Op zondag 3 januari 2010 20:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom recycled alberto onderwerpen, vuurwerk en wapens zijn allebij al langsgeweest.. bij het begin was elke episode nog origineel
Doorgaans heb je alleen last van aanslagen van de Belastingdienstquote:Op zondag 3 januari 2010 20:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als het maar niet via de post gaat die ik in handen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |