Enjoyquote:Op maandag 4 januari 2010 16:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga nu lekker samen met collegaatje kijken of we een OV-feestje kunnen vinden!![]()
Mijn schoonvader zegt altijd: het tuig dat er woonde is inmiddels ook volwassen geworden en zijn naar nieuwbouwbuurten vertrokken.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kom er nooit, dus kan er ook niets over zeggen
Ik weet wel dat dat soort verhalen als een sneeuwbal vaak steeds groter worden.
Ik hoor ook veel slechte dingen over de Transvaal, maar ik ken ook mensen die het daar prima naar hun zin hebben. Het is voor een groot deel ook je eigen instelling denk ikquote:Op maandag 4 januari 2010 16:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Mijn schoonvader zegt altijd: het tuig dat er woonde is inmiddels ook volwassen geworden en zijn naar nieuwbouwbuurten vertrokken.
Ik hoorde zelf pas negatieve geluiden van derden toen ik er al woonde en toen heb ik het nooit meer kunnen ontdekken.
Dat denk ik ook hoor. En zolang mijn lief er woont ben ik blij.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is voor een groot deel ook je eigen instelling denk ik
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. En zolang mijn lief er woont ben ik blij.
Helaas niet,quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef MissMSX het volgende:
Iemand hier interesse in een tostiapparaat?
Baantje? Studenten/bijbaantje bedoel je?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:59 schreef Goozuh het volgende:
[..]
Helaas niet,
Wel in een goed verdienend baantje in de buurt van het centrum
Yeah,quote:Op maandag 4 januari 2010 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Baantje? Studenten/bijbaantje bedoel je?
Ik kan je niet helpen. Probeer ook het uitzendbureau eensquote:Op maandag 4 januari 2010 17:03 schreef Goozuh het volgende:
[..]
Yeah,
Zo 12 uur per week of iets? Vakantie's kan ik gewoon vol werken.
Ik heb al een goeie van Tefal die je voor van alles kan gebruiken en mijn dinnetje kocht onlangs 1tje van 10 euro, welk heb jij in de aanbieding?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef MissMSX het volgende:
Iemand hier interesse in een tostiapparaat?
Je hebt er al twee en je hebt nog steeds interesse?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb al een goeie van Tefal die je voor van alles kan gebruiken en mijn dinnetje kocht onlangs 1tje van 10 euro, welk heb jij in de aanbieding?
Het ging me niet om de imago (zeker die granaat die ergens in laak is ontploft?) maar eerder om dat ik niet te dichtbij mijn vrienden wil wonen. Ze doen een beetje te vaak beroep op mijn hulp voor vooral hun PC die ze elke maand softwarematig gesloopt hebben. Ik ben al apetrots op ze als ze 6 maanden hun pc heel houden.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die naam heeft het gewoon. Toen ik 3 jaar geleden in DH kwam wonen, werd dat al tegen me gezegd 'niet naar het Laakkwartier gaan hoor' Het is voor een wijk erg moeilijk om van een zeker imago af te komen, zeker als het een negatief is.
Uhm, ik woon hier in Den Haag, mijn dinnetje in Alphen a/d Rijn. Die van haar is zo klein dat je echt een stukje brood moet wegsnijden en ertussen moet persen. 2 cm dik ging erin en komt dan als 2 mm eruit. Die van mij kan je nog net 3 tostis naast mekaar doen en boven en onderin nog een paar frikandellen bij wijze van spreken.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt er al twee en je hebt nog steeds interesse?
Dit is'emquote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uhm, ik woon hier in Den Haag, mijn dinnetje in Alphen a/d Rijn. Die van haar is zo klein dat je echt een stukje brood moet wegsnijden en ertussen moet persen. 2 cm dik ging erin en komt dan als 2 mm eruit. Die van mij kan je nog net 3 tostis naast mekaar doen en boven en onderin nog een paar frikandellen bij wijze van spreken.
Ze is tevreden met haar tostiapparaat zegt ze net.quote:
Wel heel nobel dat jij je zo verplicht voelt aan je vrienden, maar je weet toch wel dat dat aan jezelf ligt en niet aan hen he?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het ging me niet om de imago (zeker die granaat die ergens in laak is ontploft?) maar eerder om dat ik niet te dichtbij mijn vrienden wil wonen. Ze doen een beetje te vaak beroep op mijn hulp voor vooral hun PC die ze elke maand softwarematig gesloopt hebben. Ik ben al apetrots op ze als ze 6 maanden hun pc heel houden.
Straks komen ze "even" langs omdat ik dan zo dichtbij hun woon. Nee bedankt....
Dat is wel een handiger ding jaquote:Op maandag 4 januari 2010 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is tevreden met haar tostiapparaat zegt ze net.
Deze heb ik zelf: [ afbeelding ]
http://www.google.nl/search?q=granaat+laakkwartier&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op maandag 4 januari 2010 17:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wel heel nobel dat jij je zo verplicht voelt aan je vrienden, maar je weet toch wel dat dat aan jezelf ligt en niet aan hen he?
Ennuh...ik weet niks van een ontplofte granaat. Wanneer was dat dan? Nee zonder dollen, je zal vast verwijzen naar die terroristen maar ik geloof niet dat ik heb onthouden dat daarbij een granaat ontplofte.
Ach, dat soort dingen gebeurt in de beste buurtenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=granaat+laakkwartier&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |