Becksterquote:
Je hebt een toepasselijke naam iigquote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef Goozuh het volgende:
Dan meld ik me ook maar als hagenaar:D
Woon al 17 jaar in den haag en ben er blij mee alles lekker in de buurt:D
Welkomquote:Op zondag 3 januari 2010 22:17 schreef Goozuh het volgende:
Dan meld ik me ook maar als hagenaar:D
Woon al 17 jaar in den haag en ben er blij mee alles lekker in de buurt:D
morgenochtend 11.00 uur is de overdracht, vandaag wel even eenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Beckster.
. Hoe lang nog voor je me definitief verlaat?
Vorige keer was het tranen met tuiten dat je er geen gehad hadquote:
Is alweer een paar topics geleden. Sinds de 100e krijg ik zequote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vorige keer was het tranen met tuiten dat je er geen gehad had
Oké, touchéquote:Op zondag 3 januari 2010 22:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee, maar bij mij komt DDD ook niet na D.
Een digitale knuffel voor jou!quote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
morgenochtend 11.00 uur is de overdracht, vandaag wel even eengelaten bij het inleveren van mijn sleutel (door de brievenbus gemieterd).
Goozuh, welkom!
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef SolidasRock het volgende:
Dames (en 1 heer), ik wist idd niet wat de divacup is maar van tieten heb ik heel veel verstand. Ik weet heus wel dat er geen DDD bestaat.
Man naar mn hartquote:Op maandag 4 januari 2010 00:04 schreef SolidasRock het volgende:
Ik neig meer naar appels maar ik ga haar niet mijn bed uitschoppen als ze peertjes heeft.
Jij hebt echt een kutvakantie gehad, als je zo blij wordt van weer moeten werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 08:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
vandaag weer gewoon werken
jeeeeeeej
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jij hebt echt een kutvakantie gehad, als je zo blij wordt van weer moeten werken.
Ik vind mijn werk fantastisch, maar vakantie is en blijft toch echt beter (max drie weken dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |