Open Source gemeenschap. Is dat net zoiets als vrije liefde?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben het niet voor niks over de Google-gemeenschap. En aangezien een kerk ook over een gemeenschap beschikt...
Hmmmm... Wat gebeurt er precies op al die open source bijeenkomsten?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:07 schreef MissMSX het volgende:
Open Source gemeenschap. Is dat net zoiets als vrije liefde?
dat zullen enorme gangbangs zijn, want veel vrouwen zullen er niet rondlopenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmmm... Wat gebeurt er precies op al die open source bijeenkomsten?
'Pipelining' en 'multithreading'.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
dat zullen enorme gangbangs zijn, want veel vrouwen zullen er niet rondlopen
Ik geloof dat dit het teken is dat ik naar bed gaquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat zullen enorme gangbangs zijn, want veel vrouwen zullen er niet rondlopen
Ik programmeer dus 'communism' en dat voor mijn baan. Hoe tegenstrijdig is datquote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Open source is slecht!!!!![]()
[ afbeelding ]![]()
Jij krijgt toch woonruimte van je werkgever in plaats van salaris? Dat is heul communistisch hoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
Ik programmeer dus 'communism' en dat voor mijn baan. Hoe tegenstrijdig is dat.
Woont Annie in een Sovchoze?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij krijgt toch woonruimte van je werkgever in plaats van salaris? Dat is heul communistisch hoor.
Als dat Zeist is in het Pools wel ja.quote:
Ik denk niet dat Zeist in Polen bekend is, laat staan dat ze er een woord voor hebbenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat Zeist is in het Pools wel ja.
Het communisme kent gewoon banen hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik programmeer dus 'communism' en dat voor mijn baan. Hoe tegenstrijdig is dat.
Dat komt omdat jij opgevoed bent in een kapitalistische samenlevingquote:Op maandag 4 januari 2010 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het communisme kent gewoon banen hoor.
Maar open source gelijk stellen aan communisme is gewoon van de gekke natuurlijk.Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo communistisch aan moet zijn.
Ik heb woonruimte en salaris van mijn baasquote:Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij krijgt toch woonruimte van je werkgever in plaats van salaris? Dat is heul communistisch hoor.
Ik weet dat de wekker van die persoon altijd gaat om 6:00 ofzo, dus dat kon wel vond ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:53 schreef nectarientje het volgende:
mogguh!
Je zou er mij geen plezier mee doen T maar dat komt omdat mijn telefoon ook m'n wekker is en dus naast m'n hoofd ligt
Nadenktijd om terug te smsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Maar zes uur is iets anders dan half zes
Normaal...ben ik om 5uur op, moet kunnenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:40 schreef Tegan het volgende:
Morgen.
Vandaag heb ik besloten om maar the bigger person te zijn in een meningsverschil, nu hopen dat het goedkomt. Half zes iemand smsen kan best toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |