Meestal wel, soms nietquote:
Ben een mamacaroni aan het makenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Meestal niet, soms wel.![]()
Wat wou je gaan maken.
Wij?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:48 schreef nectarientje het volgende:
wij gaan voor gebakken aardappeltjes, broccoli, grillhamburgers en toe een verrassingseiEn ik ben vergeten kattenvoer te kopen, morgen herkansing!
Wat is een voedselgroepquote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef Tegan het volgende:
Als ik niet wil koken eet ik broodjes of iets snels, of maar een voedselgroep.
Dat eet Tegan vast niet als maaltijd.quote:
Vind je dat lekker zonder wat erbij?quote:
Ik ben volgens mij een van de weinige vrouwen die niets geeft om chocolade.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat eet Tegan vast niet als maaltijd.
Ja. Als ik echt echt geen zin heb ik van alles snijden/klaarmaken enzo.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind je dat lekker zonder wat erbij?
Wijquote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef AirwiN het volgende:
Wij?
Ik heb overigens zojuist de laatste grote zak gekocht van datzelfde kattenvoer.
Ik hou wel van koken maar ik kook toch wel vaak voor meerdere dagen tegelijk. Hup de vriezer in, echt ideaal voor de dagen dat ik geen zin heb of weinig tijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik hou niet van kokken. Maarja voor 1 persoon is het nog wel te doen
Ik weet eigenlijk nooit echt zeker waar ik eet en met wiequote:Op maandag 4 januari 2010 19:00 schreef Tegan het volgende:
Ik gooi echt zelden iets in de vriezer, dan eet ik nog vaker twee dagen hetzelfde.
Sommige maaltijden zijn ook makkelijker, om voor meerdere personen te makenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hou wel van koken maar ik kook toch wel vaak voor meerdere dagen tegelijk. Hup de vriezer in, echt ideaal voor de dagen dat ik geen zin heb of weinig tijd.
Friet, chips, gefrituurde aardappelschijfjes!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef Tegan het volgende:
Ik zou best op een aardappeldieet kunnen. Aardappelsoepje, aardappelbrood, aardappelstampot, aardappeltjes gebakken, gekookte aardappeltjes, aardappelpuree, aardappeltjes uit de oven, aardappeltjes met room.
Ik eet echt zelden niet alleen, en heb ook eigenlijk nooit onverwacht bezoek, dus dat scheelt.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit echt zeker waar ik eet en met wieHou ervan om spontaan samen te gaan eten met mensen en dan staat er ineens nog een restje dat vervolgens niet opgaat. Vandaar dat ik het standaard in de vriezer mik. Eet ik dan toch alleen, haal ik het er wel weer uit.
Was ik vergetenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Friet, chips, gefrituurde aardappelschijfjes!
Dat doe ik ook. Ik vries nooit eten in, ik gebruik mijn vriezer sowieso eigenlijk alleen om bier snel te koelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:00 schreef Tegan het volgende:
Ik gooi echt zelden iets in de vriezer, dan eet ik nog vaker twee dagen hetzelfde.
Dan moet je dat niet vergeten. Wat mij nog wel eens gebeurt.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik vries nooit eten in, ik gebruik mijn vriezer sowieso eigenlijk alleen om bier snel te koelen.
Hier zit er standaard ijs in, ijsblokjes, paar stukken vlees en vis, diepvriesspinazie, bladerdeeg en af en toe een pizza.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik vries nooit eten in, ik gebruik mijn vriezer sowieso eigenlijk alleen om bier snel te koelen.
Wij waren dat eens in Centerparks vergetenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet vergeten. Wat mij nog wel eens gebeurt.
Dat is me tot nu toe slechts 1 keer gebeurd.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet vergeten. Wat mij nog wel eens gebeurt.
Hoe laat ga je? Ik ben morgen om 14:00 weer eens bij de tandartsquote:Op maandag 4 januari 2010 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wij![]()
En ik ga in principe altijd naar m'n eigen dierenarts. Eens kijken of ikolivier
morgen kan spotten
Nee, ik doel op het krampachtig alles dichttimmeren. Lekker ieder z'n eigen standaard ipv open source.quote:
Open source is slecht!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik doel op het krampachtig alles dichttimmeren. Lekker ieder z'n eigen standaard ipv open source.
Die is leuk jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Open source is slecht!!!!![]()
[ afbeelding ]![]()
Klopt.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, Apple en MS zijn gewoon ongelooflijk inhalige bedrijven, zoals de meeste bedrijven dat zijn...
Was het maar een grap.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Open source is slecht!!!!![]()
[ afbeelding ]![]()
Ernstig wel jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het maar een grap.
Microsoft zoekt directeur anti-Linux divisie
Och, als die maar groot genoeg worden slaat de arrogantie vanzelf ook toe. Maar de opkomst van Google is wel heel goed geweest voor de software wereld in zijn algemeenheidquote:Op maandag 4 januari 2010 20:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben dan wel weer helemaal Google-fanaat
Dat ze zich verweren tegen hun concurrenten kan ik ze niet kwalijk nemen. Maar de manier waarop, in het verleden is Linux door Balmer al een 'kanker' genoemd en zat Bill stemming te maken door open source met communisme te vergelijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het maar een grap.
Microsoft zoekt directeur anti-Linux divisie
Ik heb altijd geleerd dat je zelf niet groter wordt door anderen klein te maken. Microsoft haalt blijkbaar haar kracht uit betaalde software, Linux/Unix/OpenOffice halen dat uit open source software. Zonde van de inspanning om het businessmodel/het product van de concurrent te gaan kleineren.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat ze zich verweren tegen hun concurrenten kan ik ze niet kwalijk nemen. Maar de manier waarop, in het verleden is Linux door Balmer al een 'kanker' genoemd en zat Bill stemming te maken door open source met communisme te vergelijken.
In Amerika is het anders heel gewoon om de concurrentie af te kraken om zo zelf in een beter daglicht te komen staan. Dat is hier (nog) niet zo gewoon, dus komt het raar over.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je zelf niet groter wordt door anderen klein te maken. Microsoft haalt blijkbaar haar kracht uit betaalde software, Linux/Unix/OpenOffice halen dat uit open source software. Zonde van de inspanning om het businessmodel/het product van de concurrent te gaan kleineren.
Op een (potentiėle) klant met een beetje gezond verstand zal dat eerder een negatieve dan een positieve indruk achterlaten. Al met al kan je als leverancier beter tijd en moeite steken in het verbeteren en promoten van je eigen product.
"JA DAT KRIJG JE MET AL DIE OPEN SOURCE DAN MOETEN DE GOEIEN OP KWALITEIT GAAN BESPAREN EN IS DE CONSUMENT DE DUPE!1!!!! LINKSCHE KERKquote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja zeg! Ik heb een kaart van Hallmark gekocht. Denk je: mag wat kosten, zal wel kwali zijn. Zit er een envelop bij waar je zo doorheen kunt kijken
Je caps zit vast?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"JA DAT KRIJG JE MET AL DIE OPEN SOURCE DAN MOETEN DE GOEIEN OP KWALITEIT GAAN BESPAREN EN IS DE CONSUMENT DE DUPE!1!!!! LINKSCHE KERK"
Open source kaarten? kan ik die zelf aanpassen?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"JA DAT KRIJG JE MET AL DIE OPEN SOURCE DAN MOETEN DE GOEIEN OP KWALITEIT GAAN BESPAREN EN IS DE CONSUMENT DE DUPE!1!!!! LINKSCHE KERK"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |