in vervolg toch ff kijken, miss was al bezigquote:
Jij houdt niet van TT's hè?quote:
Jeugdige enthousiast mequote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier? Dat is wel erg naief van je om dat te denken
Oh, jij wilt geheime berichtjes sturen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef Tegan het volgende:
Als ik iets niet leuks doe zoals strength exercises. ik ga toch nooit naar de sportschool.
http://postsecret.blogspot.com/
Dat klopt niet met je signature.quote:
quote:
Uiteraardquote:Op maandag 4 januari 2010 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
Begin het werkjaar goed met Spinal Tap op volume 11.
Hier regent het. Niks lieve sneeuw...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:25 schreef nectarientje het volgende:
Hier sneeuwt het (van die lieve kleine traag dwarrelende vlokjes) en is het spekglad buiten. Dat gaat glibberen worden op weg naar het station straks
Dood plaatjequote:Op maandag 4 januari 2010 14:39 schreef Thrust het volgende:
*werpt blik naar buiten* [ afbeelding ]nog steeds sneeuw!
Neequote:Op maandag 4 januari 2010 14:48 schreef Thrust het volgende:
Foto is beroerd, maar de link doet het toch wel?
De bedoeling is uiteraard wel dat we hem allemaal vertellen dat het plaatje niet te zien is. Anders werkt het nietquote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Tegan het volgende:
Bij mij doet de foto het wel als ik in Miss's quote klik.
ach kom de mensen wel te-gemoed, http://s694.photobucket.com/albums/vv305/Thrustmaster_Special/?action=view¤t=wit_buiten.jpgquote:Op maandag 4 januari 2010 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
De bedoeling is uiteraard wel dat we hem allemaal vertellen dat het plaatje niet te zien is. Anders werkt het niet.
Hij en z'n hondquote:
Noukie wil dat niet altijd, eigenwijs mormel.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Thrust het volgende:
Nou, nou wat ben ik toch fotogeniek, meeste foto's achter/zijkant of ergerBoris & Ringo weten altijd goed in de camera te kijken
Zo'n ultragoedkoop chcocoladetoetje met slagroom uit zo'n bekertjequote:Op maandag 4 januari 2010 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarvan heb je zo gesmikkeld?
[..]
Twee honden.
Oh, die vind ik echt vies.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n ultragoedkoop chcocoladetoetje met slagroom uit zo'n bekertje
Dat zijn ze eigenlijk ook, maar dan wel zo vunzig dat ze toch lekker zijnquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n ultragoedkoop chcocoladetoetje met slagroom uit zo'n bekertje
Ieuw, die vind ik dan weer te smerigquote:Op maandag 4 januari 2010 15:57 schreef Tegan het volgende:
Dan heb ik nog liever de vanille versie, en die eet ik dan ook maar half(
).
Die jaquote:
Nog steeds last?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik eindelijk alle moed en kracht bijeen geraapt om naar de apotheek te fietsen in de hoop onderweg niet weer naar de plee te hoeven, begint het te sneeuwen
Ik wil wel, voor mijn werkquote:Op maandag 4 januari 2010 16:12 schreef MissMSX het volgende:
En kan ik hier nog iemand verblijden met een tostiapparaat?
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik eindelijk alle moed en kracht bijeen geraapt om naar de apotheek te fietsen in de hoop onderweg niet weer naar de plee te hoeven, begint het te sneeuwen
Vanochtend tussen half zes en negen vier keer geweest en vanmiddag rond een uur of twee voor de laatste keer. Gisteravond was het ook al een stuk minder, had ook weer wat gegeten, dus ik had tegen m'n zus gezegd dat ik vandaag wel even wat zou halen voor haar bij de apotheek, ik woon toch om de hoek zowat.quote:
heb je ook last van overgeven enzo? het is toch geen voedselvergiftiging he?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanochtend tussen half zes en negen vier keer geweest en vanmiddag rond een uur of twee voor de laatste keer. Gisteravond was het ook al een stuk minder, had ook weer wat gegeten, dus ik had tegen m'n zus gezegd dat ik vandaag wel even wat zou halen voor haar bij de apotheek, ik woon toch om de hoek zowat.
Maar ja. Was op zich wel lekker om er weer even uit te zijn.
Nee, alleen slingerschijt met bijbehorende krampenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
heb je ook last van overgeven enzo? het is toch geen voedselvergiftiging he?
Niet dat de race alleen al niet erg genoeg is ofzo
Waarom niet? Gewoon je darmpjes weer laten wennenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen slingerschijt met bijbehorende krampen. Ik heb nog wel gewoon eetlust maar durf niks te eten
.
Droge crackers, appelsap, rijst met boontjes, rustig voedsel zou je kunnen proberenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, alleen slingerschijt met bijbehorende krampen. Ik heb nog wel gewoon eetlust maar durf niks te eten
.
Gooi hem kapot en maak pics.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef MissMSX het volgende:
Als niemand wil dan ga ik'em inderdaad weggooien
Jij wilt te graagquote:
Inderdaad, gewoon licht verteerbaar voedsel eten en goed kauwen, in kleine beetjes. Eten versnelt het herstel en je voelt je ook minder beroerd als je weer wat te verbranden hebtquote:Op maandag 4 januari 2010 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon je darmpjes weer laten wennen
I second that!quote:
Droge beschuit, 1 banaan, slappe thee.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Droge crackers, appelsap, rijst met boontjes, rustig voedsel zou je kunnen proberen.
Dat kreeg ik altijd van mijn mama als ik vroeger ziek was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |