quote:Op zondag 3 januari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
OhhhhhhhhhhPrimeur! B&B lepeltje lepeltje!
[ afbeelding ]
Het probleem is dat ik heel erg oplossingsgericht ben en altijd aan kom draven met een mogelijke oplossing. Dat wordt soms wel, maar soms ook niet op prijs gesteld. Meestal is het wel een logische oplossing en dat blijkt dan ook. Maar dat wil dan zeggen dat ik gelijk had en dat is niet altijd de bedoelingquote:Op zondag 3 januari 2010 19:52 schreef oh-oh het volgende:
Mannen.
Naja en je had zelf natuurlijk ook niet eerst drie kwartier passief je boekie kenne lezen he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haringen in een tonnetjequote:Op zondag 3 januari 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Tis net een schilderij zo
![]()
Die van mij lagen vrijdag met zn vieren zo op tafel
¤ 400 voor eten en drinken?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:55 schreef Qwea het volgende:
Qwea zegt:
nope
hey, als je wilt overnachten 2 nachten... ben je 256 met ontbijt kwijt
per 2 personen
140 euro voor de kaarten = 456 euro
reken daar nog ff 400 euro aan drinken en eten bij
Qwea zegt:
en je zit op 856 voor eeen weekendje pinkpop![]()
Exclusief benzine en bus. Dus reken maar 900 euro
Ik begin om 5:30 met werken.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DamnWat een tijden joh om op te staan!? Als ik ochtenddienst heb moet ik om 7.30 aanwezig zijn, uur of 6 op, dat vind ik al vroeg
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Mooie foto's Strega, weet je zeker dat t dezelfde zon is???
OMG!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag een snelwegavontuur dat heel wat![]()
![]()
![]()
![]()
waard was.
De laatste tijd doet de auto steeds raar. Dan een ruitenwisser, dan de accu. Vandaag een controlelampje dat aangaf dat er iets met de achterband was. Dus stopten we op weg naar mijn schoonmoeder bij een tankstation om de band op te pompen. Na een paar km hetzelfde controlelampje. Volgens tankstation weer pompen. Toen zagen we dat het ventiel gebroken was. Gewoon het metalen deel. En toen hadden we dus een platte band. De wieldoppen moesten er af met een speciale sleutel. Die was niet te vinden. Auto doorzocht... geen sleutel. Dus man belt buurman op om hem te halen om thuis te zoeken naar die sleutel. Ik kocht de Quest en bleef in de auto zitten. Het duurde wel erg lang en na 3 kwartier besloot ik te bellen. Hele huis stond op z'n kop maar de sleutel was nog niet gevonden. Man was net de slaapkamer overhoop aan het halen in de zoektocht. Dat was gelijk mijn laatste telefoontje, want die was leeg. Ik zat daar zo en dacht: ik ga toch nog eens zoeken. En ja hoor.... binnen een minuutje vond ik de sleutel van de wieldop![]()
![]()
Les: voortaal gewoon eerst zelf zoeken en geen genoegen nemen met een : "ik kan het niet vinden" van een man.
Thuisgekomen kon ik niet anders zeggen dan dat de beschrijving van de zooi geen understatement was![]()
Oooh hoe cute!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
En deze Crouching Tiger Little Sissy kan ik jullie ook niet onthouden
[ afbeelding ]
Ja, oh-oh zei dat het duur wasquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik begin om 5:30 met werken.
Maar kan absoluut niet tegen stress en haasten en wil op mijn gemak douchen en daarna nog even relaxed zitten, dus sta ik om 3:30 op.
Was even wat achterstallige administratie aan het doen.
Dacht hij dat je die sleutels bij je handboeien bewaard! *Pagan says*quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag een snelwegavontuur dat heel wat![]()
![]()
![]()
![]()
waard was.
De laatste tijd doet de auto steeds raar. Dan een ruitenwisser, dan de accu. Vandaag een controlelampje dat aangaf dat er iets met de achterband was. Dus stopten we op weg naar mijn schoonmoeder bij een tankstation om de band op te pompen. Na een paar km hetzelfde controlelampje. Volgens tankstation weer pompen. Toen zagen we dat het ventiel gebroken was. Gewoon het metalen deel. En toen hadden we dus een platte band. De wieldoppen moesten er af met een speciale sleutel. Die was niet te vinden. Auto doorzocht... geen sleutel. Dus man belt buurman op om hem te halen om thuis te zoeken naar die sleutel. Ik kocht de Quest en bleef in de auto zitten. Het duurde wel erg lang en na 3 kwartier besloot ik te bellen. Hele huis stond op z'n kop maar de sleutel was nog niet gevonden. Man was net de slaapkamer overhoop aan het halen in de zoektocht. Dat was gelijk mijn laatste telefoontje, want die was leeg. Ik zat daar zo en dacht: ik ga toch nog eens zoeken. En ja hoor.... binnen een minuutje vond ik de sleutel van de wieldop![]()
![]()
Les: voortaal gewoon eerst zelf zoeken en geen genoegen nemen met een : "ik kan het niet vinden" van een man.
Thuisgekomen kon ik niet anders zeggen dan dat de beschrijving van de zooi geen understatement was![]()
Ja klopt!quote:
Kweet niet wat jullie van plan zijn weg te zuipen daar met zn tweeën....quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oh-oh zei dat het duur was
200 euro dan?
Rock Werchter is sowieso een ziljoen keer leuker dan Pinkpopquote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, denk dat ik maar naar rock werchter ga
Muse en Rammstein, scheelt reizen
Goede weekend gepakt bij de berekening????quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, oh-oh zei dat het duur was
200 euro dan?
ik zou graag willen mededelen dat ik mij distantieer van alle beelden die hier geschetst worden van mannenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja klopt!Daar zat geloof ik dat kleed in dat nu op de bank ligt en dat heb ik gister weer gebruikt dat tasje toen we gingen klussen in Noordwijk, toen had ik Bink d'r andere kleedje en drinkbakje er in mee
@Nokwanda: whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeDat verhaal van die sleutel!
Hier vanmiddag ook zoiets... als ik het geheugenkaartje van mijn fototoestel uit de laptop haalde en in het fototoestel stopte zei hij 'beveiligde kaart' en kon ik niets meer. Dus ik wilde gaan kijken of dat kaartje soms een 'lock' standje had ofzo, maar Heer G trok het uit mijn handen en toen ik zei dat er gewoon waarschijnlijk een schuifje op zat dat even om moest, riep hij 'Ik weet heus wel wat ik doe!!!!!!!' en die ging verwoed zitten kloten met dat schijfje in zijn laptop.
Afijn, een hoop gemorrel later deed ie het nog steeds niet, pakte ik het schijfje terug, schuifje omgehaald en hop, hij deed het weer![]()
Oeh, iemand Love Actually nog niet gezien? Komt nu! RTL4!
Er zijn ook 2 vrienden he. Dus eigenlijk zijn we met zn 4'en....quote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kweet niet wat jullie van plan zijn weg te zuipen daar met zn tweeën....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |