I kid you not als ik zeg dat hullie hiero op de bank mogen crashen hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
v/d valk was nog duurderik ga ff die f1 dinges bekijken!
![]()
thnx voor het meedenken iig
Leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Dat zijn die Sami meisjes die ik op dat festival in Helsinki op zag treden 11 jaar geleden of zo
Die heeft geen website?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
meot je eens kijken of t formule1 hotel (kerkrade)er nog is... dan zou je met de bus kunnen gaan.
ik denk nog even verder. t zou me niets verbazen als t rond die periode duurder is overal
I kid you not als ik daar zo maar eens "oke" op zeg hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I kid you not als ik zeg dat hullie hiero op de bank mogen crashen hoor
Mag van mij, anders zou ik t nie aanbieden.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
I kid you not als ik daar zo maar eens "oke" op zeg hoor
Daar kwam ik net achterquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Tis sowieso duurder in het Pinksterweekend, Pinkpop of nie , tis een hoogseizoen weekend he
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I kid you not als ik zeg dat hullie hiero op de bank mogen crashen hoor
Ik vind je best grappig zo!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch.![]()
Ik zal een tandje lager doen, ben wel erg uitgelaten vandaag.![]()
I blame the sugar.
Maar jij hebt input nodig voor je boekkie!quote:
neh, dat ijs was niet goed meer, zeg ik je!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch.![]()
Ik zal een tandje lager doen, ben wel erg uitgelaten vandaag.![]()
I blame the sugar.
Eliessssssssss, ik ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hihaaaaaaaa![]()
![]()
Done _ !!!!!
Joehoeoeoeoeoe![]()
![]()
Ik dacht dat pinkpop niet altijd meer met pinksteren gehouden werd???quote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Tis sowieso duurder in het Pinksterweekend, Pinkpop of nie , tis een hoogseizoen weekend he
is maar een keer gedaan geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat pinkpop niet altijd meer met pinksteren gehouden werd???
Nee, ik vind je echt leuker zo!quote:Op zondag 3 januari 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt input nodig voor je boekkie!![]()
![]()
Naja, kleine moeite groot plezier hequote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:46 schreef Strega het volgende:
Mooie zonsondergang met mist.
[ afbeelding ]
Eeen kudde aalscholvers, stuk of 15 totaal
[ afbeelding ]
Nog een mooie zonsondergang (zelfde zon overigens)
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
Vandaag een snelwegavontuur dat heel wat![]()
![]()
![]()
![]()
waard was.
De laatste tijd doet de auto steeds raar. Dan een ruitenwisser, dan de accu. Vandaag een controlelampje dat aangaf dat er iets met de achterband was. Dus stopten we op weg naar mijn schoonmoeder bij een tankstation om de band op te pompen. Na een paar km hetzelfde controlelampje. Volgens tankstation weer pompen. Toen zagen we dat het ventiel gebroken was. Gewoon het metalen deel. En toen hadden we dus een platte band. De wieldoppen moesten er af met een speciale sleutel. Die was niet te vinden. Auto doorzocht... geen sleutel. Dus man belt buurman op om hem te halen om thuis te zoeken naar die sleutel. Ik kocht de Quest en bleef in de auto zitten. Het duurde wel erg lang en na 3 kwartier besloot ik te bellen. Hele huis stond op z'n kop maar de sleutel was nog niet gevonden. Man was net de slaapkamer overhoop aan het halen in de zoektocht. Dat was gelijk mijn laatste telefoontje, want die was leeg. Ik zat daar zo en dacht: ik ga toch nog eens zoeken. En ja hoor.... binnen een minuutje vond ik de sleutel van de wieldop![]()
![]()
Les: voortaal gewoon eerst zelf zoeken en geen genoegen nemen met een : "ik kan het niet vinden" van een man.
Thuisgekomen kon ik niet anders zeggen dan dat de beschrijving van de zooi geen understatement was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |