ik denk dat de zang misschien iets te overgeproduceerd is. daardoor vlakt het wat af... dat vond ik wel jammer (beetje het moulin rouge effect van autotuning) terwijl iemand als malou gorter het waarschijnlijk helemaal niet nodig heeft...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Degene die de zangstem van Sanne doet is wel degelijk een echte zangeres. Namelijk Marike Jager. EN Malou Gorter heeft notabene in de remake van 'Foxtrot' gespeeld![]()
Ik vind dat je dan ook nogal overdrijft. In 'the making of' heb ik nergens gepiep gehoord.
[..]
Dat zal ik hopelijk snel kunnen beoordelen!
Ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toe.
Thnx voor je info!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:04 schreef Felixa het volgende:
Vanavond om 21.35u op Nederland 2: Andere Tijden over Annie MG Schmidt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:30 schreef Frollo het volgende:
Maar ik zit wel elke week te genieten hoor Lien.
Ik vond het ook een leuke uitzending..zelfs de Belgische tv ploeg gingen naar Frankrijk om een interview met Annie te doen ..Dick vond het niet leukquote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef gimme.shelter het volgende:
Geweldige aflevering vandaag!
Waar denk je aan Annie?
Aan de afsluitdijk....in de mist!![]()
Ik proeste de cola uit mijn mond toen ik dat hoordequote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef MadGuy het volgende:
"Ga je mee", zei Jip, "moeders tieten afsnijden?" "Hè ja", zei Janneke.
Ik kende het citaat al, volgens mij komt het ook in het boek voor (heb ik overigens toch maar gekocht). Briljant dat ze het gebruikt hebben!
Die vergelijking had ik ook al gemaakt,tussen Bernhard en Annie.Toevallig dat er inderdaad vrijwel tegelijk twee van die series zijn.Het is mooi gemaakt,beide series.Vooral door alle details die zijn doorgevoerd qua kleding,meubulair,spraak enz enz.Ik denk alleen dat je de series niet met de werkelijkheid moet vergelijken,want dán wordt het weer wat ongeloofwaardig.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:06 schreef Ringo het volgende:
Mooie serie. En toch blijft het raar dat een 'waargebeurd' leven zo wordt gefictionaliseerd. Je weet eigenlijk niet meer wat 'echt' is en wat niet. Hetzelfde met die serie over Bernhard. Een verregaande romantisering van de werkelijkheid, die desalniettemin makkelijk voor waarheid wordt aangenomen, zo vakkundig wordt het verhaal verteld. Het is een trend.
Je wordt ertoe gedwongen, je ontkomt er niet aan, vrijwel iedereen kent de figuren nog. Alles in die series roept herinneringen op aan een tijd die nog niet heel ver achter ons ligt.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die vergelijking had ik ook al gemaakt,tussen Bernhard en Annie.Toevallig dat er inderdaad vrijwel tegelijk twee van die series zijn.Het is mooi gemaakt,beide series.Vooral door alle details die zijn doorgevoerd qua kleding,meubulair,spraak enz enz. Ik denk alleen dat je de series niet met de werkelijkheid moet vergelijken,want dán wordt het weer wat ongeloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |