Paul komt uit Staphorstquote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Paul en al z'n zonen, kinderen, vaders en ooms
Hij luistert nu naar classic fm en drinkt een senseo'tjequote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe fuckin saai en triest moet je leven wel niet zijn als je tijd hebt dat soort crap te verzinnen en 15 jarige knulletjes op MSN te hosselen om lekker te gaan baggeren in ONZ of KLB _____!
Dit soort personen moeten er ook zijn op de aardequote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe fuckin saai en triest moet je leven wel niet zijn als je tijd hebt dat soort crap te verzinnen en 15 jarige knulletjes op MSN te hosselen om lekker te gaan baggeren in ONZ of KLB _____!
Paul + volgelingen gewoon preventief ruimen.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe durf je de familie zo erg te beledigenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent jaloers. Ik mag altijd bij papa paul's msn groep gesprek.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Dus ook porsche1, stoeprand, appelsjap, blckbbquote:Op zondag 3 januari 2010 13:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Paul + volgelingen gewoon preventief ruimen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus ook porsche1, stoeprand, appelsjap, blckbb?
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien wordt dit toch nog een goed topic [ afbeelding ]
Afghanistan schijnt een leuk land te zijn.quote:
Internetfamilie!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vindt het een geweldig prestatie. Gedraag je jezelf daar normaal of is het daar zo treurig. Ik ga lid wordenquote:
ik zeg.. gewoon Doen!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Afghanistan schijnt een leuk land te zijn.
Stel je dan wel voor in het voorsteltopicquote:Op zondag 3 januari 2010 14:01 schreef webhostvraag het volgende:
[..]
Ik vindt het een geweldig prestatie. Gedraag je jezelf daar normaal of is het daar zo treurig. Ik ga lid worden![]()
quote:Ik ben Max, user op forum.onzin.com (en onzin.com)
Ik ben 12 jaar, en over een paar dagen word ik 13.
Mijn hobby's zijn basketballen, computeren en onzinnen.
quote:Hallo , Ik ben frank siepel .
ben al 1.3 jaar lid op onzin.com.
en mijn hobby's zijn : honkballen en voetballen . P.S. en onzinnen .
ik zit in de eerste en ben 12.8 jaar .
Vraag niet om me cijfers
Ze zijn daar nog zo schattig en kennen de gevaren van het internet nog nietquote:
Nou vertelquote:Op zondag 3 januari 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
ik snap nu wel waarom je daar mod werd paul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |