Toevallig dat jij er bij wasquote:Op zondag 3 januari 2010 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik was hier ook bij.
Eigenlijk ging het als volgt:
TS (michiel) werd in elkaar geslagen omdat hij een meisje versierde (michelle) die al bezet is. Hij ging haar ook aanraken etc, niet echt gepast. Die jongens hebben toen een paar flinke tikken uitgedeeld. De bril van michiel was toen kapot.
groetjes van hsg
HIHIHIHIHIHIquote:Op zondag 3 januari 2010 13:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
hihihi stoere knul, ga nu maar weer fijn een kleurplaat kleuren
Ik stond uit mijn raam te gluren en kan dit verhaal beamenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik was hier ook bij.
Eigenlijk ging het als volgt:
TS (michiel) werd in elkaar geslagen omdat hij een meisje versierde (michelle) die al bezet is. Hij ging haar ook aanraken etc, niet echt gepast. Die jongens hebben toen een paar flinke tikken uitgedeeld. De bril van michiel was toen kapot.
groetjes van hsg
Omdat er in een cafe of club scherven op grond kunnen liggen en ik mezelf kan bezeren. Verder was mijn zicht vertroebeld door bloed. Tot slot is Biu Tze bij uitstek geschikt voor close range en crowded environments, terwijl je bij BJJ wat ruimte nodig hebt. Ik vond het het risico niet waard, iets wat mijn vechtkamptrainer ook altijd beaamde: Als je niet zeker bent, doe het dan ook gewoon niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
Waarom koos je nu voor Biu Tze en niet BJJ?
Ah ok duidelijkquote:Op zondag 3 januari 2010 14:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat er in een cafe of club scherven op grond kunnen liggen en ik mezelf kan bezeren. Verder was mijn zicht vertroebeld door bloed. Tot slot is Biu Tze bij uitstek geschikt voor close range en crowded environments, terwijl je bij BJJ wat ruimte nodig hebt. Ik vond het het risico niet waard, iets wat mijn vechtkamptrainer ook altijd beaamde: Als je niet zeker bent, doe het dan ook gewoon niet.
Vandaar
Ik gebruik zelf meestal...quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ah ok duidelijk.
Als je dus buiten had gestaan dan had je wellicht voor een andere techniek gekozen? Combineer je ook wel eens?
Jeet Kun Do, jeweet.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf meestal...
Muay thai voor long range en clinching
WIng Tsun/Biu Tze voor close range vechten
BJJ voor op de grond
Krav Maga en Latosa Weapon system vs wapenvechters.
Ik combineer ja, bv neerslaan en als ie op grond ligt, been breken met BJJ technieken. Is ook algemeen het beste om te doen, niet vasthouden aan 1 stijl.
Komt eigenlijk op zelfde neer, n iet vasthoudend aan 1 stijl.quote:
Ach kom, doe nou niet net alsof michelos niks voorstelt. Het is een begrip man.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:16 schreef Garisson72 het volgende:
Nee, het slechtste wat je kunt doen is denken dat je wat voorstelt als je op internet gevechtssporten bij naam kunt noemen.
Zo eentje?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
Jammer voor TS dat hij helemaal niets weet van ninjutsu, want ninja's! Dát zijn pas de échte vechtersbazen.
Ik gebruik meestal dreft!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf meestal...
Muay thai voor long range en clinching
WIng Tsun/Biu Tze voor close range vechten
BJJ voor op de grond
Krav Maga en Latosa Weapon system vs wapenvechters.
Ik combineer ja, bv neerslaan en als ie op grond ligt, been breken met BJJ technieken. Is ook algemeen het beste om te doen, niet vasthouden aan 1 stijl.
bankdrukken? leg press jochiequote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat je goed kunt bankdrukken wil niet zeggen dat je ook goed kunt vechten
Vechten leer je op kampen en vechtscholen, niet in de fitnessruimte
oh nee?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:15 schreef Michielos het volgende:
nja meeste mensen hier hebben sowieso geen ervaring met potje knokken
Oké best... Maar ga je erop in... Ga je die vent eruit slaan bij ons? Of durf je nu niet meerquote:Op zondag 3 januari 2010 15:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat je goed kunt bankdrukken wil niet zeggen dat je ook goed kunt vechten
Vechten leer je op kampen en vechtscholen, niet in de fitnessruimte
Dit topic kreeg de reacties die het verdientquote:Op maandag 4 januari 2010 14:40 schreef swarmahoer het volgende:
als mensen niet normaal kunnen posten: doe geen moeite om te reageren
Bullshit. Je zou hem moeten steunen, door dik en dun, door liefde en vriendschap, door donkere en mooie tijden!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit topic kreeg de reacties die het verdient
Nee, omdat rustige jongenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bullshit. Je zou hem moeten steunen, door dik en dun, door liefde en vriendschap, door donkere en mooie tijden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |