Dat had ik gisterenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
Kweenie, maar sinds ik vanmiddag een uurtje of wat die stream op de achtergrond heb gehad bokt mijn laptop bij tijd en wijle.
Bij mij loopt IE standaard vast als ik de streams heb weggeklikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
Kweenie, maar sinds ik vanmiddag een uurtje of wat die stream op de achtergrond heb gehad bokt mijn laptop bij tijd en wijle.
Het was moeilijk te verstaan maar Antionette klonk ook zo blij, met zijn telefoontjequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weheehe
En hoe hij zijn best deed Antoinette te bereiken
Big Brother?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat vanavond geen stream-hoogtepuntje gaat worden
Celebrity Big Brother dan maar?
Enorm traag wordt mijn laptop er van.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
Ik heb ook FF en ik merkte voorheen al dat de stream sommige andere programma's vertraagde. Maar deze popup slurpt zelfs nog meer resources.
Drankwedstrijden, ik zou kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we niet een actiegroep starten om Adje terug in PSII te krijgen?
Adje komt uit jouw omgeving, kan je het een en ander op touw zetten, ik zit te ver weg.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:50 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we niet een actiegroep starten om Adje terug in PSII te krijgen?
Adje woont aan de verkeerde kant van het spoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Adje komt uit jouw omgeving, kan je het een en ander op touw zetten, ik zit te ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |