Dan moet ie gewoon zorgen dat ie daar 24/7 lekkeruh wijvuh heeft zitten!!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij had het erover dat het nu wel een internetcafé lijkt, en dat dit voor de kijkers niet leuk is.
"En of het nu 1 of 10.000 kijkers zijn, ze moeten gewoon vermaakt worden"
Ik proefde er wel iets van ambitie in.
Of van besef dat hij echt met iets moet komen, wil hij kijkers trekken/ behouden.
dat lijkt me wel zo verstandigquote:Op maandag 4 januari 2010 00:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Giel heeft niet echt iets toegezegd, zou erop terug komen. ( weken later van bezoekje Johan -Giel-Mandy)
Ik zag de burgermeester van Groningen op tv en heeft heel veel moeite moeten doen
om Serious Request naar Groningen te halen, dus Johan vraagt zich natuurlijk af of dit alles
wel nut heeft, misschien eerst met de burgermeester van Eindhoven in gesprek.
quote:
Same ol' story dus. Goed plan! Doen we! Oh wacht! Toch maar niet!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:01 schreef tuinfluiter het volgende:
dus Johan vraagt zich natuurlijk af of dit alles
wel nut heeft, misschien eerst met de burgermeester van Eindhoven in gesprek.
Ik heb heul geen Kerstboom!quote:Op maandag 4 januari 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
Je bent iets te lang onder de kerstboom blijven zitten, Maanvis, die we vanaf nu Vlemvis noemen!
quote:
Ik heb die vent wel eens vaker gezien, kwam hij voorbij rijden op een fiets met blikjes bier in z'n handen.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Adje was top, daar mag wel een deel 2 van komen. Moeten ze wel vergeten de deur op slot te doen
quote:Op maandag 4 januari 2010 09:57 schreef Maanvis het volgende:
De enige motivatie die De Vlem en de mensen om hem heen hebben is dat ze om elkaar geven en dus motief hebben om met elkaar samen te werken.
quote:
Poetsen met Els.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:06 schreef HiDiHo het volgende:
Els is gekomen voor de grote schoonmaak
[ afbeelding ]
Die kerstboom mag er ook wel uit nu, Els!!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:06 schreef HiDiHo het volgende:
Els is gekomen voor de grote schoonmaak
[ afbeelding ]
Dat moet ook gebeuren! In dit stadium.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:15 schreef Dementor het volgende:
Ze zijn nu weer bezig met de stekkers.. labelen?!!
Ze doen het lekker niet, is toch lollig als iemand er om een uur of acht tijdens het eerste echte programma de stekker eruit trekt omdat de Senseo aan moet?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren! In dit stadium.
hohoho, pas met 3 koningen!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kerstboom mag er ook wel uit nu, Els!!!!!
Hilarisch! Daar kijken we en masse voor, tenslotte!quote:Op maandag 4 januari 2010 12:16 schreef Dementor het volgende:
Ze doen het lekker niet, is toch lollig als iemand er om een uur of acht tijdens het eerste echte programma de stekker eruit trekt omdat de Senseo aan moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |