En wat schaft de kijkpot?quote:
quote:
Het TFT filmpjequote:
Ah mèn, dat had ik willen zienquote:Op zondag 3 januari 2010 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het TFT filmpjesorry
het was niet te zien op de stream hoor
Met een hoop drama?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef Dottey het volgende:
20.11 peter en aaltsje kondigen hun vertrek aan in SV.
Hij was de zwakste schakelquote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef Copycat het volgende:
En alweer zo snel eruit gestemd. Die Peter toch.
Ik sluit een surprise bezoekje van Adje niet uitquote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Dus morgen is het weer gewoon alleen Alsido op de streams?
Dat zou wel heel erg tof zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sluit een surprise bezoekje van Adje niet uit
God, wat was Adje stoer.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg tof zijn.
Maar ik acht de kans klein
Ja, en ze wisten niet hoe snel ze hem naar buiten moesten krijgen.quote:
En niemand achter de knoppen?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Dus morgen is het weer gewoon alleen Alsido op de streams?
Weheehequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en ze wisten niet hoe snel ze hem naar buiten moesten krijgen.
Ik zal hem niet snel vergeten, onze Adje.![]()
Hoe hij bijna voorover van zijn kruk flikkerde enzo
Dat had ik gisterenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
Kweenie, maar sinds ik vanmiddag een uurtje of wat die stream op de achtergrond heb gehad bokt mijn laptop bij tijd en wijle.
Bij mij loopt IE standaard vast als ik de streams heb weggeklikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
Kweenie, maar sinds ik vanmiddag een uurtje of wat die stream op de achtergrond heb gehad bokt mijn laptop bij tijd en wijle.
Het was moeilijk te verstaan maar Antionette klonk ook zo blij, met zijn telefoontjequote:Op zondag 3 januari 2010 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weheehe
En hoe hij zijn best deed Antoinette te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |