vertel wat er met peter voor kneus gebeuren aan de gang is. Is het de moeite om te gaan kijken of nog steeds niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen *fan* worden/zijn van die Peter-N, wat is dat een kneus zeg een jankert eerste klas
Is never gonna happenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog een zogenaamde "Huub-discussie". De kleine laaf heeft het nu echt gehad, hij is qua discussie-materiaal nu echt over de houdbaarheidsdatum heen. Laat hem in vrede van zijn "pensioen" genieten en hem in alle rust zijn overheerlijke bakkies serveren bij ome John. Nieuwe onontgonnen gebieden hebben zich ondertussen aangediend in de vorm van Vlemmix TV. Het wachten is op de eerste Vlemmix-Soppers
whoehahahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat er nog meer zijn die hem missen.
Bram (405)
vandaag, 23:08
Leef je nog kikker??
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
jullie missen huub ,he ? jaja jullie missen hem !
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Marrije postte "Er is stront aan de knikker", toen wist ik genoeg![]()
Marrije
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat er nog meer zijn die hem missen.
Bram (405)
vandaag, 23:08
Leef je nog kikker??
?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:42 schreef Elske6 het volgende:
en dan die reactie van Huub.............
quote:
Snap jij nog iets van de verhoudingen in de familie?quote:1234...74»
Huub (12079)
vandaag, 00:46ja nog steeds aan het werk, maar bijna klaar.
jij? hoe is het in loosdrecht? x
Nee, maar ik snap niet dat hij reageert op kikker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
[..]
Snap jij nog iets van de verhoudingen in de familie?
Misschien had hij Huub al gevraagd maar die wilde niet, dus denkt Jensen dan maar Claire vragen misschien wil ze gezellig op schoot bij Jan Paperazzie of hoe die kwallebal ook heet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:26 schreef Elske6 het volgende:
snafujensen@Clairerecourt
Lijkt het je wat om een keer langs te komen en verhaal te doen?
7:44 AM Jan 3rd from web in reply to Clairerecourt
Clairerecourt@snafujensen
haha en dat vraag je mij via twitter ?
3:42 AM Jan 4th from web in reply to snafujensen
Ik hoop toch niet dat Claire daar serieus op in gaat....
Waarom vraagt Jenssen Huub niet???
Het zou me niets verbazen. HIj is onder zijn steen gekropen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien had hij Huub al gevraagd maar die wilde niet, dus denkt Jensen dan maar Claire vragen misschien wil ze gezellig op schoot bij Jan Paperazzie of hoe die kwallebal ook heet.
Heel verstandigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. HIj is onder zijn steen gekropen.
Alleen als hij daar ook blijft.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |