Dat betwijfel ik. Maar goed, ik ga niet met jou kissebissen, want je kunt er helemaal niet tegen en dan krijg ik het straks op me brood, en zo belangrijk vind ik het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet ... maar! Ik kan wel quoten!
Lekker op me brood!quote:
Ik bedank, beetje vroeg, en sowieso niet zo'n drankliefhebber, CC daarentegen....quote:
Me broodje met kaas!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dat sla ik niet af, lekker bij mijn broodje met kaas
Ik wist vanaf het begin al dat het Erik's schuld is dat Huub en Claire uit elkaar zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eer? Is dat niet een beetje teveel 'eer'?
Zie je wel jij dacht dat niet alleenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist vanaf het begin al dat het Erik's schuld is dat Huub en Claire uit elkaar zijn
Pisnicht![]()
Toen Marrije postte "Er is stront aan de knikker", toen wist ik genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie je wel jij dacht dat niet alleen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Marrije postte "Er is stront aan de knikker", toen wist ik genoeg![]()
Marrije
Eh...wat kan je niet meer opbrengen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:45 schreef Jian het volgende:
Ik wil wel hoor, maar ik kan het gewoon niet meer opbrengen, ..... sorry
Nog een zogenaamde "Huub-discussie". De kleine laaf heeft het nu echt gehad, hij is qua discussie-materiaal nu echt over de houdbaarheidsdatum heen. Laat hem in vrede van zijn "pensioen" genieten en hem in alle rust zijn overheerlijke bakkies serveren bij ome John. Nieuwe onontgonnen gebieden hebben zich ondertussen aangediend in de vorm van Vlemmix TV. Het wachten is op de eerste Vlemmix-Soppersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh...wat kan je niet meer opbrengen?
Zolang ze maar geen *fan* worden/zijn van die Peter-N, wat is dat een kneus zeg een jankert eerste klasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog een zogenaamde "Huub-discussie". De kleine laaf heeft het nu echt gehad, hij is qua discussie-materiaal nu echt over de houdbaarheidsdatum heen. Laat hem in vrede van zijn "pensioen" genieten en hem in alle rust zijn overheerlijke bakkies serveren bij ome John. Nieuwe onontgonnen gebieden hebben zich ondertussen aangediend in de vorm van Vlemmix TV. Het wachten is op de eerste Vlemmix-Soppers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |