Gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook, die heeft de hele kerst liggen piekeren in haar wiegje........ hoe ze de situatie het best aan kan pakken en de relatie van papa en mama stabieler kan krijgen.
Onderschat kinderen onder een jaar niet
Als ze vroegtijdig rimpels krijgt weet je nu alvast waarvan.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook, die heeft de hele kerst liggen piekeren in haar wiegje........ hoe ze de situatie het best aan kan pakken en de relatie van papa en mama stabieler kan krijgen.
Onderschat kinderen onder een jaar niet
Nee, jij spoort zullen we maar zeggenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoe zou Sophietje haar 1e kerst geweest zijn? Beetje moeilijk lijkt het me wel.
Doodlopende sporen zijn niet om te lachen. Ook niet meewarig.quote:
Ik spoor zeker. Ik heb het al uitgelegd dat ik het de omgeving bedoel natuurlijk. Wat een gezeik weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, jij spoort zullen we maar zeggen
[..]
Jammer hoor, ik had je hoger ingeschat. Ik denk zelf dat je het misschien over het hoofd gezien hebt. Kan me niet voorstellen dat je tot dat legioen gerekend kan worden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze vroegtijdig rimpels krijgt weet je nu alvast waarvan.
Door alle trauma's opgelopen in de wieg.
Arm wurm
Ik denk dat ze als alcoholiste onder een brug, levend in een kartonnen doos eindigt
Zo triest dit.
En allemaal de schuld van Huub
Uiteraard, er gebeurt eindelijk weereens watquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik spoor zeker. Ik heb het al uitgelegd dat ik het de omgeving bedoel natuurlijk. Wat een gezeik weer.
Let aub op jezelf allemaal, stelletje aasgieren. Ik zag in de gauwigheid, heb nog niet gelezen, maar CC staat ook al weer in de aanslag.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard, er gebeurt eindelijk weereens wat
OJa, ben je vergeten. "een dikke voor jou".....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doodlopende sporen zijn niet om te lachen. Ook niet meewarig.
Zit je nu alweer te zuipen? Familie van Huub zeker?quote:Ik heb het al uitgelegd dat ik het de omgeving bedoel natuurlijk
Ik noem mezelf geen CC.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit je nu alweer te zuipen? Familie van Huub zeker?
quote:[quote]Op zondag 3 januari 2010 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
MIsschien moet je goed lezen.
[quote]
Welnee, die heeft toch geen idee?
Als die haar schone luier en voldoende eten en knuffels krijgt, van zowel vader als moeder, is Sophietje tevreden hoor .
[/quote]quote:Nee, niet voor haar (in ieder geval nu niet, weet niet hoe ze er later over denkt als ze veel ouder is) maar gewoon de hele situatie.
Als ze vroegtijdig rimpels krijgt weet je nu alvast waarvan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik noem mezelf geen CC.![]()
[..]
Nee, niet voor haar (in ieder geval nu niet, weet niet hoe ze er later over denkt als ze veel ouder is) maar gewoon de hele situatie.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze vroegtijdig rimpels krijgt weet je nu alvast waarvan.
Door alle trauma's opgelopen in de wieg.
Arm wurm
Ik denk dat ze als alcoholiste onder een brug, levend in een kartonnen doos eindigt
Zo triest dit.
En allemaal de schuld van Huub
Ik ook niet ... maar! Ik kan wel quoten!quote:
Dat betwijfel ik. Maar goed, ik ga niet met jou kissebissen, want je kunt er helemaal niet tegen en dan krijg ik het straks op me brood, en zo belangrijk vind ik het niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet ... maar! Ik kan wel quoten!
Lekker op me brood!quote:
Ik bedank, beetje vroeg, en sowieso niet zo'n drankliefhebber, CC daarentegen....quote:
Me broodje met kaas!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
Dat sla ik niet af, lekker bij mijn broodje met kaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |