Nou, het was zo'n previewbestelling dus ik wist van tevoren wel dat het begin januari zou worden. Maar dan verwacht ik het ook wel begin januari en niet dat het dan nog weer even verzet gaat worden omdat ze 'kortingscodes moeten checken'. Had van andere users hier gelezen dat zij hun previewbestelling al wel hadden en volgens mij ben ik zeker niet de enige hier die ongeoorloofde kortingscodes gebruiktquote:Op maandag 4 januari 2010 15:40 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Dat is wel snel.
3 maanden wachten op een bestelling. Dat is wel erg lang, zeker omdat ze alleen maar de kortingscodes moesten checken.
Nu maar hopen dat je pakket er ook binnen 5-10 dagen is.
Mja, ongeoorloofd... Moeten zij maar een waterdicht systeem uitvinden. Al die codes zwerven rond op internet, sommige zijn algemene codes, en heel sommige krijg je per brief.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:49 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, als je ongeoorloofd codes gebruikt kan je eigenlijk ook niets eisen.
Dan moeten ze mij als vaste klant ook maar eens die codes sturen. Ik krijg niet eens de catalogus, al vraag ik 'm 10 keer aanquote:Op maandag 4 januari 2010 15:49 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, als je ongeoorloofd codes gebruikt kan je eigenlijk ook niets eisen.
Ik vind het niet raar dat bestellingen die codes hebben die wel werken maar niet gebruikt mochten worden verdwijnen, en dat klanten die zulke codes gebruikten extra in de gaten worden gehouden...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, ongeoorloofd... Moeten zij maar een waterdicht systeem uitvinden. Al die codes zwerven rond op internet, sommige zijn algemene codes, en heel sommige krijg je per brief.
Dat is een heel ander punt dan waar ik het over hadquote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dan moeten ze mij als vaste klant ook maar eens die codes sturen. Ik krijg niet eens de catalogus, al vraag ik 'm 10 keer aanDe laatste keer dat ik zo'n code heb gebruikt zal mss ook al wel bijna een jaar geleden zijn dus dit is gewoon overdreven. Maargoed
Ik ook. gratis verzenden.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik al een half jaar die kortingscode van 5 euro.
ik heb van de nieuwe lente collectie deze besteld:quote:Op zondag 3 januari 2010 16:01 schreef -Peach het volgende:
Zo, weer wat besteld. Voornamelijk basic shirtjes etc., vind de lentecollectie echt niks...
leuk! ben benieuwd hoe t zitquote:Op maandag 4 januari 2010 17:21 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik heb van de nieuwe lente collectie deze besteld:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
helaas wel beide in twee maten besteld. 1. ik weet niet welke kleur ik wil, en 2. die maten zijn altijd zo raar en ik wilde voorkomen dat ik dan weer iets bestel wat ik niet pas, en als ik dan nieuwe wil dat het dan uitverkocht is :p haha
ben benieuwd, want het is al gesorteerd in zwolle, dus misschien komt het morgen al
Dat heb ik met een basicshirtje gehad. Op het plaatje is het blauw maar in het echt is het donkerpaars. Gelukkig was het wel een mooie kleur paarsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Bob. het volgende:
Pf, wanneer gaat H&M nou eens goede foto's van hun kleren maken..
Ik had deze besteld:
[ afbeelding ]
En die is in het echt gewoon paars, en helemaal niet fel blauw.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |