okquote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef Stoeprand het volgende:
Paul, je moet vaker filmpjes bij je topics doen.
Omg noord hollandquote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Omg zuid holland? gouda, rotterdam, den haag uit de buurt toevallig?
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb net mijn blinde buurvrouw het topic laten beluisteren en zij snapt het helemaal en wil zich 1 van deze dagen aanmelden op fok om Paul zijn topics te bewonderen en beluisteren
Vanavond nog een nieuwe filmtopic??quote:
quote:
Tvp dan maar?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanavond nog een nieuwe filmtopic??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
Ik denk dat er dinsdag weer 1tje aankomtquote:Op zondag 3 januari 2010 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanavond nog een nieuwe filmtopic??
Oehhh wat ga je dinsdag doen dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat er dinsdag weer 1tje aankomt
Waar god mij brengtquote:Op zondag 3 januari 2010 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oehhh wat ga je dinsdag doen dan?
Oehh spannendddddquote:
Puik ideequote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef Paul het volgende:
Wie weet kom ik wel op kanaleneiland terecht, en ga ik daar klachten filmen in the ghetto
klacht 1 zou worden dan dat je camera gejat isquote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef Paul het volgende:
Wie weet kom ik wel op kanaleneiland terecht, en ga ik daar klachten filmen in the ghetto
quote:
quote:
quote:
Dan bookmark je hem maar voor thuis, dan heb je thuis weer een leuke avond met Paul in de hoofdrolquote:Op maandag 4 januari 2010 12:14 schreef Westsidee het volgende:
Goed initiatief, maar volgende keer wel graag ondertitels toevoegen voor de doven en slechthorende. (En voor mensen die op het werk Fok!en zonder geluid.)
Waar blijft de nieuwe videotopic?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan bookmark je hem maar voor thuis, dan heb je thuis weer een leuke avond met Paul in de hoofdrol
Moet eerst een klacht verzinnen en mijn robotstem opzettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar blijft de nieuwe videotopic?
Ik niet, Ensaf ook niet, doe het voor onsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik twijfel hoor, iedereen zeurt dat ik tril
Het was maar een constateringquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik twijfel hoor, iedereen zeurt dat ik tril
IK KAN NIET WACHTENquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef Paul het volgende:
Zo de nieuwe komt er bijna aan, kwartiertje ofzo staat het wel op fok
Het is niet zo'n goeie, maar goed het gaat jullie toch alleen maar om mijn stem
WEHEHE, WELKOM BIJ DE PAUL-123-HIJGLIJN!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef Paul het volgende:
PAUL IK BEN ZO BLIJ NUquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef blckbb het volgende:
Blij nu, stelletje doordrammers? Paul net zolang onder druk zetten totdat hij doet wat jullie willen?!
Als hij sterft aan ondervoeding en/of depressie is het allemaal jullie schuld!
topic is er alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |