Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?quote:
Soms een filmpje tussendoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?
Dit is eenmalig, geloof me.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?
Want het mag niet ofzo?quote:
Jaquote:
Hoe kom je erbij dat ik paultje pils ben en daarbij zou hij nooit zoveel kunnen fokken want hij zit dag en nacht in zijn vrachtwagenquote:
Ik heb ook aangegeven waarom niet. Als jij andere argumenten hebt dan hoor ik die graag.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken dat de kwaliteit van KLB omlaag gaat, gebeurd er eens iets nieuws, is 't nog niet goed
Omdat hij bang was voor de reactiesquote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom stond je zo te shaken man? Die Hema Gelwax professional jeweetzelluf vloog bijna uit je hand. Dat is toch niet normaal?
Het kon toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik paultje pils ben en daarbij zou hij nooit zoveel kunnen fokken want hij zit dag en nacht in zijn vrachtwagen
Volkomen terecht blijkt nuquote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Omdat hij bang was voor de reacties
Ik heb parkinsonquote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom stond je zo te shaken man? Die Hema Gelwax professional jeweetzelluf vloog bijna uit je hand. Dat is toch niet normaal?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef maess het volgende:
Godallemachtig wat klink jij depressief.
Jaaaaaah jeweetzelfff ehhhhh
tenenkrommend
Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.quote:
Thx nooit gehoord dat ik op hem lijk als stem, wel lolligquote:Op zondag 3 januari 2010 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.
Wel een leuk idee, zo'n filmpje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |