Dan bookmark je hem maar voor thuis, dan heb je thuis weer een leuke avond met Paul in de hoofdrolquote:Op maandag 4 januari 2010 12:14 schreef Westsidee het volgende:
Goed initiatief, maar volgende keer wel graag ondertitels toevoegen voor de doven en slechthorende. (En voor mensen die op het werk Fok!en zonder geluid.)
Waar blijft de nieuwe videotopic?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan bookmark je hem maar voor thuis, dan heb je thuis weer een leuke avond met Paul in de hoofdrol
Moet eerst een klacht verzinnen en mijn robotstem opzettenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar blijft de nieuwe videotopic?
Ik niet, Ensaf ook niet, doe het voor onsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik twijfel hoor, iedereen zeurt dat ik tril
Het was maar een constateringquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik twijfel hoor, iedereen zeurt dat ik tril
IK KAN NIET WACHTENquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef Paul het volgende:
Zo de nieuwe komt er bijna aan, kwartiertje ofzo staat het wel op fok
Het is niet zo'n goeie, maar goed het gaat jullie toch alleen maar om mijn stem
WEHEHE, WELKOM BIJ DE PAUL-123-HIJGLIJN!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef Paul het volgende:
PAUL IK BEN ZO BLIJ NUquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:56 schreef blckbb het volgende:
Blij nu, stelletje doordrammers? Paul net zolang onder druk zetten totdat hij doet wat jullie willen?!
Als hij sterft aan ondervoeding en/of depressie is het allemaal jullie schuld!
topic is er alquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |