Ja ik weet t, maar ik denk dat ik m voorlopig maar gewoon beter kan vergetequote:Op donderdag 7 januari 2010 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha nou tijgert, niet zo geergerd he! Al heb je wel een punt, kun je niet gewoon naar hem toegaan Linde? Zeg hoe je je voelt. Al dit gedraal is ook nergens voor nodig.
Meid, trek je er niets van aan! Gooi alles er maar uit. Wij begrijpen je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef LindePSV het volgende:
[..]
ow oke k snap wel dat je moe van me word
owja en denk je nou datk jou geloof ofzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb gehoord dat hij een nieuwe vriendinnetje heb.
Bedankt..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Meid, trek je er niets van aan! Gooi alles er maar uit. Wij begrijpen je.
Ik vind deze reactie toch nog steeds jaloerse trekjes hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:12 schreef LindePSV het volgende:
[..]
owja en denk je nou datk jou geloof ofzo?
hahaha, ja ik ontken niet datk m niet meer wil,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie toch nog steeds jaloerse trekjes hebben.![]()
Je wilt hem dus nog steeds.
Ze lult ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef LindePSV het volgende:
[..]
hahaha, ja ik ontken niet datk m niet meer wil,
maar ze lult, want ze kent m niet? xd
haha is goed johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze lult ooknegeer maar gewoon.
Op fok? omdat ik dracomalfoy niet zon mooie naam vondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef Bravebart het volgende:
Waarom ben je trouwens met een andere account verder gegaan Linde?
Wolla, ik zweer 't meid. Ik ken Bram.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:12 schreef LindePSV het volgende:
[..]
owja en denk je nou datk jou geloof ofzo?
Ik geloof haar welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:47 schreef LindePSV het volgende:
[..]
hahaha, ja ik ontken niet datk m niet meer wil,
maar ze lult, want ze kent m niet? xd
Eerst wil-ie ff met iedereen, maar daarna weer bij jou terugquote:Op maandag 4 januari 2010 07:55 schreef LindePSV het volgende:
[..]
ja.. een vriend van me en een vriend/collega van hem zei ja hij is nu 16 en jij was zn 1e echte liefde weetjewel maar hij wil nu gewoon iedereen en geeft om niemand iets is daar te ego voor (klopt) maar hij zei ja op zn 18e/19e wordt hij wat volwassener en dan wil hij jou terug want jij bent de enige waar hij echt van hield en je bent heel leuk (slijm:P) blabla maar klopt dat?
Precies. Laat iedereen in zijn waarde.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dikke Care of iemand knap of lelijk is.
Deze chick is inderdaad knapper.Maar die jongen is niet lelijk.
En als ze gelukkig waren samen, laat ze dan lekker.
ja jonge mocro? oke hoe heet zn pa?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wolla, ik zweer 't meid. Ik ken Bram.
dankje :'Dquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:06 schreef Ben. het volgende:
[..]
Precies. Laat iedereen in zijn waarde.
Maar ja, wel lief filmpje.Hoop dat het goed komt voor je.
en hoe geef ik t gevoel dat ie dat niet is? (of minder)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:16 schreef Amnesys het volgende:
Beetje apart... Je geeft hem nu een gevoel dat ie alles is...
Die jongen voelt zich nu sowieso de man.
hmm.. ja eigk heb je wel gelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:51 schreef nickvn het volgende:
Je moet er gewoon geen aandacht meer aanbesteden, laat hem maar naar jou komen zo niet pech, net of hij de enige jongen op de wereld is?
ja, ik negeer hem nu ook best wel enzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:24 schreef nickvn het volgende:
En dat gevoel geef je hem door hem geen aandacht te schenken
Ofzo klinkt ook zo lekker niet enthausiast en sarcastisch..quote:Op zondag 3 januari 2010 11:12 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
omdat ik "stiekem" nog van m hou ofzo xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |