ik weet best hoe ik nl moet praten maar op msn/forums heb ik daar geen zin in snap? Moet al vaak zat op school..quote:
Ja ik wil gewoon normaal tegen elkaar doenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef liesje1979 het volgende:
Om het contact weer wat beter te krijgen toch? Niet om het weer "aan" te krijgen begreep ik.
Dan lijkt mij dit een prima begin.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:06 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
Ja ik wil gewoon normaal tegen elkaar doen
oke bedankt!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dit een prima begin.
omdat ik "stiekem" nog van m hou ofzo xdquote:Op zondag 3 januari 2010 11:09 schreef caspergf1 het volgende:
Ik vraag me af Waarom zou je contact met HEM willen hebben.
Eh TS, ik denk dat je hiermee het contact niet echt beter maakt.quote:ookal denk je nu dat je stoer bent met je negerpet en dat je 16 bent en vriende heb aan de andere kant van nederland
nee maar anders komt t zo wanhopig over en dat is niet te bedoeling xDquote:Op zondag 3 januari 2010 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh TS, ik denk dat je hiermee het contact niet echt beter maakt.
Snap ik, maar omdat het contact al niet zo soepel is kan dit natuurlijk heel verkeerd vallenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:13 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
nee maar anders komt t zo wanhopig over en dat is niet te bedoeling xD
Ja daar dacht ik ook al aan maar ik had het ook al naar 2 vrienden van hem en mij gestuurd en hun vinden het lekker voor m, dus dat zal dan wel en hij denkt de laatste tijd zoiezo al dat ie alles is dus.. xdquote:Op zondag 3 januari 2010 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik, maar omdat het contact al niet zo soepel is kan dit natuurlijk heel verkeerd vallen
NederlandS bedoel je, jij mag er dus ook wel eenquote:
'k Vind het schattig hoor TSquote:
Als jullie dat willen:) maar ik weet niet hoe ik het hem moet vertellen want ik ben bang dat hij me OF keihard uitlacht OF gewoon niks zegt xdquote:Op zondag 3 januari 2010 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
Laat je ons even weten wat Bram er van vond TS?
Ik denk dat hij denkt: Ze is me nog niet vergetenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:52 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
oke.. en wat denk je dan dat hij denkt? xd
Is het zo erg? xDquote:Op zondag 3 januari 2010 11:53 schreef Breathtaking het volgende:
Tsja, die tekst rechts is niet echt watmaar het filmpje is lief
! En nu ga ik even dit hele topic lezen om te kijken of er een slotje op moet of niet
!
is dat goed of slecht? xDquote:Op zondag 3 januari 2010 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt: Ze is me nog niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |