abonnement Unibet Coolblue
pi_76949661
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:34 schreef fugge het volgende:

[..]

Zon, kan je hier na je tripje even posten hoe hotel 31 was? ik sta zelf op het punt daar ook te boeken
Zal ik doen als ik het niet vergeet.

Maar je kunt ook ff hier kijken:
http://www.tripadvisor.co(...)k_City_New_York.html
  Redactie Games maandag 18 januari 2010 @ 01:17:39 #102
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_76950986
Iemand die nog kan bevestigen of de Flatrate van $45,- voor taxi-tripjes van JFK Airport->Manhattan nog klopt?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_76955238
quote:
Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die nog kan bevestigen of de Flatrate van $45,- voor taxi-tripjes van JFK Airport->Manhattan nog klopt?
Bevestigd.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_76956327
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 16:53 schreef Zon het volgende:

[..]

is niet duur, kan goedkoper.

Zit zelf voor 665,- 7 nachten in New York
Hotel 31

Rechtstreeks vanaf Schiphol met KLM
thnx voor de tip van dat hotel! Ziet er goed uit en de prijzen zijn niet verkeerd. Ik zat eerst te denken aan het Herald Square Hotel, maar misschien dat ik Hotel 31 wel boek.

Overigens, als ik dit opzoek via Expedia.nl, kost het ongeveer ¤850,-. Als ik het zelf apart boek is het wel goedkoper.
pi_76965706
quote:
Op maandag 18 januari 2010 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die nog kan bevestigen of de Flatrate van $45,- voor taxi-tripjes van JFK Airport->Manhattan nog klopt?
En terug ook, zo zag ik pas te laat nadat we bij het hotel al een luxe wagen voor $80 hadden geboekt...
anonieme razernist
  maandag 18 januari 2010 @ 17:12:34 #106
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_76972949
quote:
United Airlines # 9257 Operated by: DEUTSCHE LUFTHANSA AG - Please check in with the operating carrier

Dusseldorf International (DUS) to Newark Liberty Int'l (EWR)


Class: Economy Seat: 23G | Seat is confirmed view/change seats


--------------------------------

United Airlines # 3244 Operated by: CONTINENTAL AIRLINES -- CO 3244 - Please check in with the operating carrier

Newark Liberty Int'l (EWR) to Amsterdam-Schiphol (AMS)


This is an overnight flight.

Class: Economy Seat: 23D | Seat is confirmed view/change seats


Have your travel plans changed? Many tickets can be exchanged or canceled online by visiting "My trips" and clicking the Change/cancel airline ticket option.


Cost and billing summary
<>Booking Confirmation


Total airfare: $481.59USD (including taxes)
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_76973728
Wie o wie kan mij helpen? Wil deze zomer weer naar New York. Het maakt me niet uit wanneer, mag de hele maand juli en begin augustus is ook nog goed. Ik wil het liefst 9 of 10 dagen. Ik vlieg het liefst van Amsterdam, maar Brussel kan ook wel als het echt goedkoper is. Alle luchthavens in New York zijn goed.

Kort gezegd:

Waarvandaan: Liefst Amsterdam, maar Brussel kan ook
Waarhheen: Alle luchthaven in New York
Wanneer: Hele maand juli en begin augustus
Hoelang: Liefst 9 a 10 dagen
Hoeveel personen: 2

Het hoeft niet per se een directe vlucht te zijn. Ik kom zelf op een (directe) vlucht van 508 euro, maar volgens mij moet het goedkoper kunnen.

THANKS!!

(Ik weet dat het niet het goede topic is, maar ik dacht hier zitten de New-York kenners dus misschien dat iemand mij kan helpen)
  Redactie Games maandag 18 januari 2010 @ 17:43:02 #108
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_76974308
Düsseldorf kan ook nog wel eens goedkoper zijn, maar denk eraan dat gewoon de zomerperiode sowieso wat duurder is.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_76975712
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:12 schreef Posdnous het volgende:

[..]

.
En wat kost het om in Dusseldorf te komen? Woon je in het oosten?
pi_76977598
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:17 schreef Zon het volgende:

[..]

En wat kost het om in Dusseldorf te komen? Woon je in het oosten?
Heb ff gekeken, maar in die periode is het niet echt goedkoper
pi_76979213
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Er staan 'normale' aanbiedingen op voor hotels, dus inclusief prijs, maar dat is niet wat je moet hebben. Je moet afgaan op iets dat 'place your own bid' o.i.d. heet.

Dan kies je een stad, selecteert de buurt(en) waarin je een hotel zou willen, geeft het ster-niveau aan en je vult een prijs in die je bereid bent per nacht te betalen. Hierna submitten en dan zijn er twee mogelijkheden: Priceline accepteert je bod en je krijgt te zien in welk hotel je 'gewonnen' hebt, of je bod wordt niet geaccepteerd en je mag een nieuw bod plaatsen.

In dat laatste geval zijn er allerlei tactieken om z.s.m. een bod te doen dat wel geaccepteerd wordt, check dit voor meer informatie: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=15284

Mooi systeem hoor!
Heb je hier nog gebruik van gemaakt? Wij gaan ook naar New York, maar willen wel een beetje een goed hotel hebben. Via dat forum kom ik een aantal reacties tegen van mensen die hebben geboekt, en belachelijk veel voordeel hebben. Lijkt me wel een koosjere zaak, en als het zoveel scheelt....?
pi_76982785
net geboekt...8 dagen NY in mei, rechtstreekse vlucht vanaf Brussel en zitten in Roosevelt hotel New York......

what you see, is what you get!
  maandag 18 januari 2010 @ 21:18:56 #113
285859 Meneer_Agent
De Lange Arm Der Wet
pi_76985178
Ook net geboekt, vanaf Schiphol omdat het voordeel van Brussel wegviel als ik de trein moest nemen. 7 dagen, eind juni. Hostel nog even regelen maar heb al wat op het oog in Williamsburg. Tweede keer dat ik ga, in 2008 ook al eens geweest. Deze keer wat minder Manhattan en meer Queens en Brooklyn.

Wat is nu eigenlijk de goedkoopste manier om van Newark naar Manhattan te gaan? Voor $25 heb je een retourtje met een bus, maar ik ben nog steeds niet helemaal uit het Airtrain systeem. Hoe kom je van de Airtrain op de MTA? Ik zie enkel aansluitingen op PATH, NJ Transit en Amtrak.
Goed dat ik er ben.
pi_76987358
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:18 schreef Meneer_Agent het volgende:
Wat is nu eigenlijk de goedkoopste manier om van Newark naar Manhattan te gaan? Voor $25 heb je een retourtje met een bus, maar ik ben nog steeds niet helemaal uit het Airtrain systeem. Hoe kom je van de Airtrain op de MTA? Ik zie enkel aansluitingen op PATH, NJ Transit en Amtrak.
Je kan vanaf JFK met de airtrain naar Jamaica station en vanaf daar overstappen op de metro of LIRR

ik lees dat je vanaf newark komt, dan zou ik het ook niet weten maar de wiki pagina moet toch voldoende info geven?

[ Bericht 17% gewijzigd door Bulletdodger op 18-01-2010 22:01:14 ]
pi_76991766
Goed bij deze een vraag die eigenlijk onmogelijk is om te beantwoorden . Ik heb binnenkort waarschijnlijk een onverwacht buitenkansje om naar New York te gaan, echter ik heb helaas geen onbeperkt aantal vakantiedagen (ander trips op het program ). Dus als je niet alles wilt afraffelen en je geen japanner wilt voelen die New York in 24 uur afrond, hoeveel dagen is toch wel het minimum wil je op z'n minst een goede indruk hebben van New York. Momenteel zit ik te twijfelen tussen 3.5 of 4.5 dag. Ik heb gunstige vliegtijden (land om 10.00 uur en vlieg weg om 22.00) en kom al vanuit de USA, dus ik heb minder last van een jetlag als het goed is.
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
  maandag 18 januari 2010 @ 23:49:07 #116
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_76993290
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:13 schreef Gangster-Engel het volgende:
Goed bij deze een vraag die eigenlijk onmogelijk is om te beantwoorden . Ik heb binnenkort waarschijnlijk een onverwacht buitenkansje om naar New York te gaan, echter ik heb helaas geen onbeperkt aantal vakantiedagen (ander trips op het program ). Dus als je niet alles wilt afraffelen en je geen japanner wilt voelen die New York in 24 uur afrond, hoeveel dagen is toch wel het minimum wil je op z'n minst een goede indruk hebben van New York. Momenteel zit ik te twijfelen tussen 3.5 of 4.5 dag. Ik heb gunstige vliegtijden (land om 10.00 uur en vlieg weg om 22.00) en kom al vanuit de USA, dus ik heb minder last van een jetlag als het goed is.
Minimaal 3 dagen voor een goede eerste indruk van New York mijns inziens. De eerste dag vond ik overweldigend (spectaculair stadsbeeld en jetlag), in de drie overige dagen dat ik er was (d'r zat nog een dag Washington DC tussendoor) kwamen de indrukken en leerde ik tevens het lokale OV kennen. Wil je per sé alle toeristische trekpleisters afgaan dan lijken 3 of 4 dagen me wat krap, maar als je je eigen plan trekt zijn 3-4 dagen niet slecht.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:00:53 #117
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_76993887
Wel, ik heb ook nog een vraag: op Expedia.nl heb ik zojuist bij wijze van test een trip samengesteld. Wanneer ik dan één der resultaten aanklik, krijg ik min of meer het volgende te zien (prijzen zijn fictief):

Indien afzonderlijk geboekt: 1300 euro
Expedia-korting gezamenlijk boeken: 650 euro
Totaal: 660 euro

Bij prijsdetails is vervolgens te zien dat de vlucht 900 euro kost, de overnachtingen te New York 350 euro, en belastingen 50 euro. Volgens Expedia zou ik dus 640 euro korting krijgen omdat ik de reis als pakket (vlucht + hotel) zou boeken. Zie ik iets over 't hoofd?
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:54:25 #118
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_77000372
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:17 schreef Zon het volgende:

[..]

En wat kost het om in Dusseldorf te komen? Woon je in het oosten?
Ja, Dusseldorf is voor mij beter dan Amsterdam.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_77008151
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:18 schreef Meneer_Agent het volgende:

Wat is nu eigenlijk de goedkoopste manier om van Newark naar Manhattan te gaan? Voor $25 heb je een retourtje met een bus, maar ik ben nog steeds niet helemaal uit het Airtrain systeem. Hoe kom je van de Airtrain op de MTA? Ik zie enkel aansluitingen op PATH, NJ Transit en Amtrak.
Het is heel simpel: Op Newark Airport volg je de bordjes naar Airtrain. Voordat je de roltrappen op gaat richting Airtrain koop je een kaartje richting Penn Station Manhattan voor 15 dollar p.p. (als je dat niet vooraf doet kost het je meer) bij een automaat waar je letterlijk tegenaan loopt, die kun je dus niet missen. Dat kaartje wat je koopt is geldig voor de Airtrain die je naar Newark International Airport Station brengt én de trein die je vanaf dat station naar Manhattan vervoert. Het volgt zich allemaal vanzelf. Het is wel best een gezeul met je koffers in de trein naar Manhattan, maar daar moet je je even overheen zetten. Ik weet niet hoe ver je van Penn Station afzit, maar wij konden vanuit Penn Station (wat echt een grote chaos is overigens, dus goed opletten waar je loopt) naar het hotel lopen. Zo zijn we ook terug gegaan, binnen 45 minuten sta je van Newark in Manhattan en omgekeerd.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Redactie Games dinsdag 19 januari 2010 @ 16:15:36 #120
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77013798
Iemand ervaring met de New York Pass?
quote:
How You Benefit from The New York Pass®
• Free entry to over 55 attractions – Empire State Building, Statue of Liberty, New York Skyride, Madame Tussaud’s, Circle Line River Cruise, Guggenheim Museum, Museum of Modern Art, Madison Square Garden Tour, NBC Studio Tours, New York Aquarium, Top of the Rock™ Observation Deck, Uncle Sam's Hamilton Financial Tour & many others

• Free 160 page guidebook in English, German & Spanish, containing hours of operation, maps and directions to every tourist attraction, shop and restaurant included in New York Pass

• Line skipping privileges – As a New York Pass holder you are entitled to fast track entry to some of the New York City’s busiest attractions

• Additional Package option available – You can use our Pass & Hop on – Hop off Bus Packages for the ultimate New York sightseeing experience, more >>

• Over $800 worth of entrance fees – that’s how much it would cost if you visited all the attractions that New York Pass grants entrance to - without using the New York Pass. That doesn’t even include the additional discounts you receive for having a NY Pass!

• Many special offers and benefits – apart from entry to attractions you also get great offers on theatre tickets, entry to special exhibitions, audio tours & discounts on shopping in Bloomingdale’s and Macy’s, and much more.

• 100% Risk Free, Money Back Guarantee – New York Pass insurance gives you extra comfort in case your travel plans change, offering refund on non-used Passes, more >>
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_77014040
Ik ben blij dat wij die niet hebben gekozen, je kunt en gaat al die attracties toch niet doen want daar heb je simpelweg te weinig tijd/energie voor. Verder vallen de toegangsprijzen overal reuze mee en is er vaak ook nog een studentenkorting (mits dat van toepassing is).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_77015102
Hoe krijg je die studentenkorting eigenlijk als Nederlander?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:43:53 #123
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_77015152
Hopelijk komen de NY Jets in de Superbowl. . Dan zit ik net in NY.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  Redactie Games dinsdag 19 januari 2010 @ 16:49:33 #124
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77015414
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:42 schreef Nesle het volgende:
Hoe krijg je die studentenkorting eigenlijk als Nederlander?
Gewoon je collegekaart laten zien..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Redactie Games dinsdag 19 januari 2010 @ 16:55:25 #125
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_77015671
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben blij dat wij die niet hebben gekozen, je kunt en gaat al die attracties toch niet doen want daar heb je simpelweg te weinig tijd/energie voor. Verder vallen de toegangsprijzen overal reuze mee en is er vaak ook nog een studentenkorting (mits dat van toepassing is).
Ik zag een aantal attracties erop staan waar ik toch wel heen wilde en het is ook echt wel goedkoper ook als je studentenkorting krijgt, maar ik ga denk ik niet voor een 7 dagen pass. Ik probeer alleen even uit te zoeken of ik een 3 dagen pass misschien niet elke dag hoef te gebruiken achter elkaar. Ik wil zelf nog enigszins vrijheid hebben om te beslissen wat ik in zo'n week ga doen. Om nou 3 dagen achterelkaar alleen maar grote toeristische attracties te bezoeken vind ik eigenlijk ook niet wat..
Ik heb liever dat ik dan die 3 dagen kan spreiden over een hele week..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')