Vliegtickets.nl, Brussel. Maar inmiddels geannuleerd door vliegtickets.nl, binnen de termijn van 36 uur. "Dat zijn de oude prijzen", of hij 190 euro bij wilde leggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:25 schreef Brici het volgende:
[..]
Waar geboekt? Ev vanaf welk vliegveld?
Inderdaad, denk je een mooi prijsje te zien, is die vlucht al volgeboektquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vliegtickets.nl, Brussel. Maar inmiddels geannuleerd door vliegtickets.nl, binnen de termijn van 36 uur. "Dat zijn de oude prijzen", of hij 190 euro bij wilde leggen
Het is sowieso een kutsite, keer op keer zie ik mooie tarieven die dan weer ineens niet te boeken blijken te zijn. Ik weet ook wel dat ¤202 wel heel weinig is, maar als het niet te boeken is zet het dan ook niet op de site
Nee niet volgeboekt, in mijn geval gooien ze er gewoon 190 euro bij als je op 'reserveren' klikt. Kaffersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef Brici het volgende:
[..]
Inderdaad, denk je een mooi prijsje te zien, is die vlucht al volgeboekt, zet ze er dan niet op....
Een groepsreis lijkt me geen goed idee als je tenminste enige waarde aan bewegingsvrijheid hecht. Ik denk dat je reisprogramma dan goeddeels al vaststaat en bovendien zit je wellicht opgescheept met minder aangename reisgenoten. Je kunt ook je reis samen laten stellen door een reisbureau, maar eigenhandig een trip op poten zetten lijkt me ook niet al te moeilijk. Primaire zaken die geregeld moeten worden;quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Nestari het volgende:
Is dit aan te raden voor een eerste keer (zo'n groepsreis), als je nog nooit verder bent geweest dan Frankrijk of is het helemaal niet moeilijk om zelf een reis te plannen? Het klinkt allemaal vrij simpel als ik het zo lees. Ik ben van plan om eind augustus/begin september te gaan.
Waarbij je de verblijfplaats desnoods/ of bij voorkeur ook ter plekke kan regelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Demarest het volgende:
[..]
Een groepsreis lijkt me geen goed idee als je tenminste enige waarde aan bewegingsvrijheid hecht. Ik denk dat je reisprogramma dan goeddeels al vaststaat en bovendien zit je wellicht opgescheept met minder aangename reisgenoten. Je kunt ook je reis samen laten stellen door een reisbureau, maar eigenhandig een trip op poten zetten lijkt me ook niet al te moeilijk. Primaire zaken die geregeld moeten worden;
-verblijfplaats
-vlucht
-Visa Waiver
-reisverzekering
Als je alleen naar New York en omgeving wilt gaan zou ik geen groepsreis aanraden. Zelf ben ik in 2006 met 2 vrienden naar New York geweest (roadtrip van 2 weken via Toronto, Niagara Falls, Washington, Philadelphia en laatste 5 dagen NY) en heb laatste 3 jaar groepsreizen gedaan naar West-Canada en 2x Alaska.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:23 schreef Nestari het volgende:
Ik heb eigenlijk een korte vraag en misschien is die vraag al vaker gesteld maar al die topics doorlezen, is wel erg veel werk :-) Ik ben nog nooit van mijn leven buiten Europa geweest en ben sowieso niet echt een wereldreizigster. Ik wil dolgraag naar Amerika toe dit jaar en een bezoek aan New York lijkt me mooi om mee te starten.
Nu heb ik op het internet een georganiseerde groepsreis gevonden (http://www.fox.nl/groepsreizen/reizen/reisinformatie/noord-amerika/verenigde-staten/9-daagse-rondreis-new-york,-washington-en-de-niagara-watervallen_p3924_algemeen.asp?sr=1).
Is dit aan te raden voor een eerste keer (zo'n groepsreis), als je nog nooit verder bent geweest dan Frankrijk of is het helemaal niet moeilijk om zelf een reis te plannen? Het klinkt allemaal vrij simpel als ik het zo lees. Ik ben van plan om eind augustus/begin september te gaan.
In het begin van het topic staan al veel nuttige links maar misschien heeft iemand nog meer handige tips/websites voor een Amerika-noob. In de tussentijd zal ik de andere topics ook nog even gaan bekijken.
Bedankt voor het lezen!
Ik heb vorig jaar in januari geboekt voor een vlucht in augustus, en in mei was die nog net zo duur/goedkoop. Ik zou gewoon nu boeken als ik jou was, weet je zeker dat je tickets hebt en kun je je gewoon richten op andere dingen. Bij connections.be heb je directe vluchten vanaf Brussel voor 389 euro, in die periode.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:12 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik ga eind april, begin mei voor het eerst naar New York. Gezellig met mijn vriend.
Alleen ziet het er naar uit dat ik alles mag gaan regelen. Probleem is dat ik niet weet waar ik allemaal op moet letten. Mijn vraag is wanneer is het het beste om een vlucht te boeken? ( Als het kan, een beetje voordelig) Ik zit nu wel te kijken, maar worden tickets nu alleen maar duurder of worden ze misschien nog goedkoper?
Alvast bedankt!!! En sorry als iemand dit al eerder heeft gevraagd
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ga in juli voor 12 dagen voor het eerst naar New York met een goede vriend. Heb er super veel zin in. Had ook liever gewild in het voor- of najaar, maar er zit voor ons niks anders op ivm studie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef SteveBudin het volgende:
Weet iemand uit welk blad/gids/boek die guides uit de OP komen?
Ik wete het niet maar wat betreft de opbouw lijkt hij heel erg op de 100% gidsen. Die vind ik erg leuk bij stedentrips en niet duur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef SteveBudin het volgende:
Weet iemand uit welk blad/gids/boek die guides uit de OP komen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:59 schreef bdg118 het volgende:
In april ook de eerste keer New York. Ben 3,5 dag in the city. Vliegen om 22.00 in de avond terug. Is het de moeite waard om in deze beperkte tijd het vrijheidsbeeld en ellis island te bezoeken? Of is het aan te raden om de ferry naar brooklyn te nemen en wat anders in deze tijd te doen?
Heeft er verder iemand ervaring met de circle line cruise? Is dit de moeite waard? Eventueel ipv bezoek aan vrijheidsbeeld?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Statue Of Liberty vind ik persoonlijk niet echt de moeite waard, het zien van een afstandje voldoet ook wel. In Brooklyn ben ik zelf nog niet geweest, ik hoor juist dat het daar ook erg leuk is. Maar ik denk dat je dan wel wat meer moeite moet doen om de interessante plaatsen te vinden, in vergelijking met Manhattan. En voor een eerste keer NYC heb je aan Manhattan ook zeker wel genoeg voor 3,5 dagen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:27 schreef rondarts het volgende:
[..]
Ik zou zeker een bezoekje brengen aan het vrijheidsbeeld en Ellis island. Ben zelf ook in Brooklyn geweest, maar vond het tegenvallen. Als je tijd over hebt kun je er wellicht even naar toe. Ik zou gewoon in Manhattan blijven, genoeg te zien/doen!
Waar heb je die gevonden? Met andere woorden: zelf via internet geboekt of op een andere manier?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef Esje-lief het volgende:
wij waren eind april begin mij 450 euro kwijt voor 6 dagen latham hotel...
Dat is ongeveer de standaard prijs zo te zien.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Snookster28 het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? Met andere woorden: zelf via internet geboekt of op een andere manier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |