quote:Op zondag 3 januari 2010 00:43 schreef jna het volgende:
Kunnen we deze film dan kijken pleaseeeeee?
[ afbeelding ]
Definieer openbaar?quote:
'Stairway to heaven vanaf 20:00 instuif, neem je zwemkleding mee, ik zeg nog niet wat we gaan doen'.quote:
Vet, wanneer?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
'Stairway to heaven vanaf 20:00 instuif, neem je zwemkleding mee, ik zeg nog niet wat we gaan doen'.
Nou je kan je voorstellen dat Paula wil beslissen wie ze wel en niet in haar huis wilquote:Op zondag 3 januari 2010 12:12 schreef Renesite het volgende:
Als Glowmouse zegt: 'ik wil komen', mag hij dan komen? Is daar een ballotagecommissie voor?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
ongeschreven policy op Fok! is, dat meets aangekondigd en georganiseerd via het Forum, toegankelijk zijn voor iedereen. Als je het met een besloten clubje wilt doen (al dan niet bij iemand thuis), dan heb je dat maar via pm of mail te organiseren...
en als het dan bij iemand thuis is.. nou ja.. dan is het sowieso handig, als je wilt selecteren, dat je het niet publiek maakt, maar het besloten houdt via mail/pm.. beetje lullig anders.. wellicht melden zich hier meer enthousiastelingen aan die denken 'oh, leuk, gezellig!'
Er zijn meer meetingtopics geweest waar is 'ingegrepen' toen er mensen geweigerd werden terwijl het A) op het forum werd georganiseerd en B) ook geinventariseerd met een 'nou, roept u maar, wie komt er?'dus nou ja... als je het besloten wilt houden, moet je het ook besloten organiseren..
en ach.. mensen via internet 'veroordelen'.. heb genoeg meets gehad met mensen die in het echt best leuk en gezellig waren, terwijl je eerst dacht 'wat een klootzak'
en als het bij de vete GM-Puala gaat om dat gedoe van een jaar geleden, dan mag ze mij ook 'buitensluiten', want ik sta geheel achter die actie
Ja ok, ik ben het met je eens dat je niet altijd mensen goed kan beoordelen op fora, maar volgens mij zit de GM-Puala vete zo diep dat dat irl ook echt niet goed kan gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
meestal, als je mensen buitensluit, dan heb je daar een mening over gevormd
dat bedoel ik met 'veroordelen'.
Maargoed, als er mensen buitengesloten worden (dat idee wekte René iig door die vraag te stellen), dan mag je mij uitschrijven
en haal vooral alleen dat stuk eruit!
bij mij niet hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
volgens mij zit de GM-Puala vete zo diep
ik ben ook wel (iig voor eerste meets waar veel mensen elkaar niet kennen) voor iets in een openbare gelegenheid. Datum is prima, daar niet van, maar ook liever openbaarquote:Op zondag 3 januari 2010 20:25 schreef AMDB het volgende:
Even een tvp, weet nog niet of ik van de partij ben. Wel liever gewoon in een kroeg o.i.d.
jammer ende helaes! Later dit jaar komt de Meet the Mods meet die wél openbaar is en waar jullie favoriete SES-mods alledrie aanwezig zullen zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
Stage SC #Meet: Met of zonder luctortje.
Graag dit topic sluiten. Na onderling overleg is er besloten via msn alles verder te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |