Ik had (heb) een boek dat heette : "Een neger in het dorp" Ik zweer het je!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
En je mocht nog gewoon neger zeggen. Ik weet het nog als de dag van gisteren.
Jij keek iedere zaterdagavond ook tussen je ouders in naar Op Volle Toeren hè.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef Copycat het volgende:
Ja! Er was inderdaad een roos! En dat was in de tijd dat Conny Vandenbosch (?) zong over een roosje m'n roosje. Vroegah!
Shit ... ik zit nu in een innerlijke generatiekloof.
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik had (heb) een boek dat heette : "Een neger in het dorp" Ik zweer het je!!
Ik had ook een Turks vriendinnetje! En dan kwam ik bij haar thuis en daar rook het vreemd kruidig en af en toe had ze henna op haar hand. Ik weet niet meer hoe ze heette though.....quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het eerste Turkse meisje op school, dat was me wat! Iedereen wilde vriendjes zijn met Hanifé. Kom daar nu nog maar eens om.
Ja, ja ja!!!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onheilspellend, maar het zijn nét mensen zei iedereen, dus dat geloofde je. Op veilige afstand dan.
Maar eerst op volle kracht achter de Caddilac van de burgermeester aan 40 keer het kerkplein over gesleept natuurlijk, anders leren ze het nooit.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef Copycat het volgende:
Die neger werd op het eind toch wel gelyncht, mag ik hopen?
Die is inmiddels al helemaal uitgezakt natuurlijk, zoveel kinderen als die al heeft gehad.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef conleche het volgende:
Ik had ook een Turks vriendinnetje! En dan kwam ik bij haar thuis en daar rook het vreemd kruidig en af en toe had ze henna op haar hand. Ik weet niet meer hoe ze heette though.....Zou zij al kinderen hebben???
Daar zal ie het dan wel naar gemaakt hebben, die zwartjoekel.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:51 schreef conleche het volgende:
Hij kreeg een sneeuwbal tegen z'n hoofd, als ik me goed herinner......
Wij kwamen hier een platenhoes van tegen, toen we het huis van een oma leegtrokken :quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef conleche het volgende:
Ik had (heb) een boek dat heette : "Een neger in het dorp" Ik zweer het je!!
Wel een mooi beeldquote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zal ie het dan wel naar gemaakt hebben, die zwartjoekel.
Komt ie er verdomme nóg genadig vanaf.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wij kwamen hier een platenhoes van tegen, toen we het huis van een oma leegtrokken :
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie smaak, die oma van je.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:52 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wij kwamen hier een platenhoes van tegen, toen we het huis van een oma leegtrokken :
Een oma ! Van een vriend van me. Zo.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goeie smaak, die oma van je.
Hij was maar een neger, zo'n zwarte
Zoiets haal je niet in je huis
Omdat je het noodlot dan tartte
Want die zwarten zijn immers niet pluis
Natuurlijk kan het allemaal prachtig zijn etc. Is je natuurlijk ook van harte gegund.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef TiMPiN het volgende:
Mijn ouders schelen 18 jaar(ja me vader had zijn zaakjes goed op orde), pa is 67 en mijn ma is 49. Ik ben nu 20, maar toen ik een jaar of 12/13 was vond ik het wel vervelend dat ik een oude vader had qua leeftijd.
Je bent echter ook zo oud als je je voelt, wat al eerder is gezegd: mijn pa ziet er een stuk jonger uit dan ie is, is nog zo fris als een hoentje en hij gedraagt zich ook totaal niet als een ouwe lul, terwijl ik vaders ken van 45/50 die zich echt gedragen alsof ze al in het flevohuis zitten.
Natuurlijk is het apart om zo laat nog kinderen te nemen(hij had er ook al 2), maar alles valt denk ik ook met de mindset en levenswijze van de ouders. Normaal gesproken zeg ik gewoon nee tegen kinderen na je 40e, laat staan zoals mijn pa dus bijna op zijn 50e,dit omdat je dan kans heb je ouders erg jong te verliezen, maar ik merk nu echt geen verschil tussen een vader van 55 of 67...
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Garisson72 het volgende:
[ afbeelding ]
Onheilspellend, maar het zijn nét mensen zei iedereen, dus dat geloofde je. Op veilige afstand dan.
Precies wat ik dacht toen ik het programma "Vijf jaar later" zag met Maurice de Hond.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
Het ergste vind ik nog mannen van een jaar of 60 die met hun 2e vrouw nog eens kinderen willen. Dat is gewoon zwaar egoïstisch...
Ben ik ook helemaal met je eens. Tegen de tijd dat je kind 20 is draagt papa een luier, als ie al niet dood isquote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het allemaal prachtig zijn etc. Is je natuurlijk ook van harte gegund.
Ik zit meer met de 'statistieken'. Het ergste vind ik nog mannen van een jaar of 60 die met hun 2e vrouw nog eens kinderen willen. Dat is gewoon zwaar egoïstisch...
Wat vind je dan dat daar mis mee is?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:27 schreef Cantare het volgende:
[..]
(...)
Over anderen heb ik geen mening, ieder moet het voor zich beslissen. Het enige waar ik moeite mee heb is een soort hyper-planbaar leven waarin voor het 35ste gewoon geen ruimte is voor een kind. Consequenties kunnen zijn dat een ongepland kind wordt geaborteerd, of dat de moeder niet (meer) makkelijk zwanger raakt of een hogere kans loopt een kind met afwijking te krijgen, met alle frustraties van dien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |