Daar heb ik ook regelmatig last van.. dan sta ik onder de douche en moet ik 10 minuten aan een stuk niezen.. Das niet fijnquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Pfff, ik werd daarstraks wakker en ik moest 19 (!) keer achter elkaar niezen
Gruwelijk irritant jaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar heb ik ook regelmatig last van.. dan sta ik onder de douche en moet ik 10 minuten aan een stuk niezen.. Das niet fijn
Daar heb ik morgen nog de hele dag de tijd voorquote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
Zo auto ook maar sneeuw vrij gemaakt voordat hij morgen dichtvriest haha
mjah ik moet naar eindhovenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar heb ik morgen nog de hele dag de tijd voor
Oh relax, de AH Kortvelplein is dichtquote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef aardappel het volgende:
Is het eigenlijk koopzondag vandaag? De super de boer op het lieve vrouweplein is namelijk open
ach ja, ik had toch geen zin om te lopen, mijn ontbijt bestond uit worstenbrood en colaquote:Op zondag 3 januari 2010 14:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh relax, de AH Kortvelplein is dicht
wat een combiquote:Op zondag 3 januari 2010 14:37 schreef aardappel het volgende:
[..]
ach ja, ik had toch geen zin om te lopen, mijn ontbijt bestond uit worstenbrood en cola
Hoezo? Best prima toch?quote:
Waar bestel jij die kapsalon meestal?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:43 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik was op 1 januari pas om 12 uur thuis van 't werk. Geslapen tot 22.00 uur, kapsalonnetje besteld en vervolgens zat ik om 23.00 uur weer aan het bier.
Ongezond ontbijten is oke.
Side zekerquote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar bestel jij die kapsalon meestal?
Oz Side! Heerrrrrrlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar bestel jij die kapsalon meestal?
quote:
Waarom neem je dan ook op?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:45 schreef PierreTT het volgende:
Kak, word ik net gebeld dat ik moet werken
Omdat ik moeilijk anders kan, je werkt hier altijd alleen. Dus er is geen vervangingquote:
Allemaal geldquote:Op zondag 3 januari 2010 15:45 schreef PierreTT het volgende:
Kak, word ik net gebeld dat ik moet werken
Klopt haha.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geld is geen vervanging voor vrije tijd
Popje toch! hoe komt het?quote:
Leren moet ik inderdaad ook, haha.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog steeds moe van Oud&Nieuw denk ikEn ik moet leren
Oeee Spannend!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
Grote brand hier
schuur uitelkaar geknald, woningen worden ontruimd !!!!
Ik ben allang begonnen (met werken bedoelde je toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leren moet ik inderdaad ook, haha.
Hmm... Dat moet er onderhand wel uit zijn, toch?
Hoelaat moet je beginnen?
Pics!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
Grote brand hier
Oh, sorryquote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben allang begonnen (met werken bedoelde je toch?)
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Crazy-M het volgende:
Grote brand hier
Haha. Ik mag vanavondquote:Op zondag 3 januari 2010 16:26 schreef Guard het volgende:
morgen weer werken, heb er weinig zin...
Eerst iedereen natuurlijk weer handjes geven enzo, en dan werkelijk gaan werken...
Maar het is niet druk of wel?quote:
Jawelquote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik mag vanavond
[..]
Maar het is niet druk of wel?
Jaaa, vanaf hier start de grote Heb-Medelijden-Met-PierreTT-reeksquote:
Ik heb dat al gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jaaa, vanaf hier start de grote Heb-Medelijden-Met-PierreTT-reeksToon hier je medelijden voor mij
* Guard loopt wegquote:Op zondag 3 januari 2010 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jaaa, vanaf hier start de grote Heb-Medelijden-Met-PierreTT-reeksToon hier je medelijden voor mij
Je bent een harteloos persoonquote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef Guard het volgende:
[..]
* Guard loopt weg
Ik heb geen medelijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |