Ja, dat verschilt natuurlijk per persoonquote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Tegan het volgende:
Zo precies is dat niet hoor, en bovendien bij mij helemaal niet (zevenmaandsbaby).
Lijkt me ook niet, het is spekgladquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef Guard het volgende:
Zo toch maar even de auto uitgegraven... Er lag zoveel sneeuw opEn als het vannacht weer zo lekker hard gaat vriezen krijg ik hem morgenochtend niet op tijd ijsvrij (morgen niet met de fiets, moet iets te veel spullen meenemen, en als het zo glad is lijkt me dat niet zo handig op de fiets).
Nee maar geboren in november en dan rond februari een nummer wat er 6 weken heeft gestaan werkt wel goed hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 11:19 schreef Tegan het volgende:
Zo precies is dat niet hoor, en bovendien bij mij helemaal niet (zevenmaandsbaby).
En dan komt er niemand langs om dat ding te maken?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Hola! Vanavond naar Tilburg (de Voltage) en daarna in blijf ik in Tilburg. Benieuwd hoeveel sneeuw er ligt in m'n straat. Komt wel mooi uit trouwens, gezien bij pap en mam de ketel echt kapot is gegaan en ze nu zonder verwarming en warm water zitten
.
Op zondag?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Guard het volgende:
[..]
En dan komt er niemand langs om dat ding te maken?
Binnenkort mn met kerst gekregen TomTom eens uit gaan proberenquote:
Waar ga je heen rijden?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:20 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Binnenkort mn met kerst gekregen TomTom eens uit gaan proberen
Ik ben weer aan het opruimen/poetsen, dus ik doe ook alsof ik in bed lig. Das veel fijner namelijk dan opruimenquote:
Das dan voor mij wel jammer dat ik geen meid heb... Dan zou ik de slaapkamer idd schoonmaken/ poetsen.. Kon zij de woonkamer doenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het opruimen/poetsen, dus ik doe ook alsof ik in bed lig. Das veel fijner namelijk dan opruimen
Wat ga je bij de Voltage doen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Hola! Vanavond naar Tilburg (de Voltage) en daarna in blijf ik in Tilburg. Benieuwd hoeveel sneeuw er ligt in m'n straat. Komt wel mooi uit trouwens, gezien bij pap en mam de ketel echt kapot is gegaan en ze nu zonder verwarming en warm water zitten
.
Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid, Gezondheid!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Pfff, ik werd daarstraks wakker en ik moest 19 (!) keer achter elkaar niezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |