Het blaasapparaat is er al hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kijken nu toch al enkele tientallen mensen de hele dag door. Het break even-point nadert.
Maar ik vrees dat gedacht wordt dat het juist commercieel slím is om alles met preutse regeltjes dicht te timmeren. Omdat sponsors een ongeschonden blazoen willen of zo. Gelul dus: sponsors willen kíjkers, veel kijkers! En daarvoor hoef je echt niet de hele dag door laveloze orgies te laten zien. Maar nu klappen ze door naar de andere kant. Afijn, ik moet nog zien dat er daadwerkelijk een blaas-apparaat aangeschaft gaat worden. Iedereen die zich daaraan onderwerpt is wat mij betreft een sukkel.
\quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefjeeeeeeeeeeeeuh![]()
![]()
![]()
Ik hoef daar toch heul niet op te blazen!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afschaffen die dingen, huisregels veranderen en gaan voor de twéé strepen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij blijft idd standaard op drie streepjes staan nu (ving ik op)![]()
Zelfs bij diegene die niet heeft gedronken.
Kijk, da's nou een test die ik graag even onstream aflegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Afschaffen die dingen, huisregels veranderen en gaan voor de twéé strepen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Jian het volgende:
Liesbeth ging net even om Alsido heen hangen, ik vond dat toch al knap onzedelijk. Okee, 't was op het randje, maar we waarschuwen niet nog een keer
Ja aalsje zal niet van d'r kruk af komenquote:
Ze heeft vandaag best wel wat gedaan... want ze heeft een hele tijd aan de RCO gezeten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja aalsje zal niet van d'r kruk af komen
Wie betaalt het eten en drinken eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:30 schreef Dottey het volgende:
Alsido deelt zijn sateetjes liefdevol met Liesbeth.
iedereen is hongerig en hunkert naar meeeeeeeeeeeer,...
degeen die de muntjes betaald gok ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie betaalt het eten en drinken eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Johan natuurlijk, Eén grote zak patat voor 6 personen, 6 frikandellen en een fles Cola ! Kan het kosten ? goedkoop personeel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
dat meen je nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beetje American party. Iedereen neemt zelf alles mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |