Ze heeft vandaag best wel wat gedaan... want ze heeft een hele tijd aan de RCO gezeten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja aalsje zal niet van d'r kruk af komen
Wie betaalt het eten en drinken eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:30 schreef Dottey het volgende:
Alsido deelt zijn sateetjes liefdevol met Liesbeth.
iedereen is hongerig en hunkert naar meeeeeeeeeeeer,...
degeen die de muntjes betaald gok ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie betaalt het eten en drinken eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Johan natuurlijk, Eén grote zak patat voor 6 personen, 6 frikandellen en een fles Cola ! Kan het kosten ? goedkoop personeel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
dat meen je nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beetje American party. Iedereen neemt zelf alles mee.
Serieus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beetje American party. Iedereen neemt zelf alles mee.
eh, zelfs dat blijkt teveel te zijn aan onkostenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Johan natuurlijk, Eén grote zak patat voor 6 personen, 6 frikandellen en een fles Cola ! Kan het kosten ? goedkoop personeel hoor
had ms wel leuk geweest, dennis als de grote boeman die peter t huis had kunnen jagenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
De Gouden Kooi was meer zijn ding geweest zegt Peter, jennen, treiteren etc. Hij ging al janken toen Jeroen zijn gel had gejat
DGK zou wel iets voor Jeroén zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
De Gouden Kooi was meer zijn ding geweest zegt Peter, jennen, treiteren etc. Hij ging al janken toen Jeroen zijn gel had gejat
Já! Die had ik weleens in een clash met Natasia willen zien. Denk dat hij haar het bloed onder de nagels vandaan had getrokken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK zou wel iets voor Jeroén zijn geweest.
ah die had daar zeker wel ingepast idd imo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK zou wel iets voor Jeroén zijn geweest.
nah, niet natasia. dat was verschil in manier van aanpakken. jeroen tegen huub en/of brian.dat was t betere werk als je in dgk voor 3 groepen was gegaan ipv 2quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Die had ik weleens in een clash met Natasia willen zien. Denk dat hij haar het bloed onder de nagels vandaan had getrokken.
En gewonnen van haar.
Ja...fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
on topic..
Liesbeth en AalTSje zijn eindelijk te verstaan!
k on topic. wanneer de billen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
on topic..
Liesbeth en AalTSje zijn eindelijk te verstaan!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
Dottey ik zie heul geen ondertiteling op die stream...
ik voel me genegeerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
k on topic. wanneer de billen?![]()
en diekrijg je er zomaar bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |