Dan gaat ze nog maar een keer!quote:
Of ze dik zijn bepalen wij wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn dikke blote billen gaan niet on stream
Idd, we ruiken haar hier!quote:
Die hebben ze gepikt van Appie Klink, die had er één die net zo maf is: café met rookverbod.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze dik zijn bepalen wij wel.
Dan zien we liever die van jouquote:
ouch, mag ik mijnquote:
+1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ouch, mag ik mijnnog veranderen in een
![]()
als ze niet om stream gaan?![]()
j/k hoor. we want dottey on stream in de douche
met mera
Godverdomme, wat een Nazi hok is dat aan het worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef Jian het volgende:
blaastesten, legitimatiebewijzen, ..... geen onzedelijk gedrag, WTF
ik ook van jou, liesje.quote:
quote:
Gelukkig niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ouch, mag ik mijnnog veranderen in een
![]()
als ze niet om stream gaan?![]()
j/k hoor. we want dottey on stream in de douche
met mera
kutzooi. sta ik dan volgende week. net 1 bier teveel op en een kale kopquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Jian het volgende:
Als je binnen wilt komen wordt je gebrandmerkt met een V in je voorhoofd, indien mogelijk wel onder je haargrens, dat dan weer wel
Ik vind ook dat er een clausule moet komen, dat indien gewenst de V ook op de linkerbil kan worden gebrand ! Op verzoek moet deze dan natuurlijk wel onmiddellijk getoond worden (orders dienen immer te worden opgevolgd)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
kutzooi. sta ik dan volgende week. net 1 bier teveel op en een kale kop![]()
dat gaat pijnlijk worden
linkerbil he? is iig weer iets anders dan blokjesbuikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er een clausule moet komen, dat indien gewenst de V ook op de linkerbil kan worden gebrand ! Op verzoek moet deze dan natuurlijk wel onmiddellijk getoond worden (orders dienen immer te worden opgevolgd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |