Maar wel een (T)OP.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
En weer een modje die door een slotje heenpost, mijn leven is een vicieuze cirkel.
nah, dat vragen ze alleen bij bepaalde personen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Telefoongesprek over de stream.
Vergeten ze niet om contactpunten in de pot te doen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef Jian het volgende:
blaastesten, legitimatiebewijzen, ..... geen onzedelijk gedrag, WTF
Als je lang genoeg niet kijkt is er heus wel een COSje vol.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:37 schreef Jian het volgende:
"ik snap er niks van, ze lullen op Fok hele topics vol" Wie, waar, wat zit ik te missen ?
Ze snappen toch hopelijk zelf ook wel dat als het daar gezellig is dat dat niet betekend dat ik daar ook naar ga zitten kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Wel knap, de stekker eruit trekken voor het goed en wel begonnen is.![]()
Maar misschien is er wel een gat in de markt hoor, voor fatsoenlijke beschaafde beelden uit een "media"-café. Dat je er ook lekker met je kinderen naar kunt kijken, zonder bang te hoeven zijn voor een laag uitgesneden decolletée of iemand die een hele fles wijn op heeft.
Ik zou wel Tursteher willen zijn. Met zo'n opplaksnor en leder stiefel iedereen eruit kicken, JAWOHL!@!!!!EINZ!11!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:43 schreef Gert het volgende:
Wie zou er nu nog toegelaten worden tot PS2?
* bier bij de nasi opheeft
Dus dat wordt: RAUS!!! DU SCHMUTZIGE ALKOHOLIKER! [ afbeelding ]
Johan's wil is wet. Wen dr maar aan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:45 schreef Jian het volgende:
Die huisregels .....De EO is er gewoon een losbandige poel des verderfs bij vergeleken
Zit jij nu te beweren dat de huisregels niet kloppen!?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:48 schreef Maanvis het volgende:
Met onzedelijk gedrag bedoelen ze gewoon ongewenste intimiteiten denk ik
Shake it, je mag gewoon niet effe lekker "moonen" als je daar zin in hebtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:48 schreef Maanvis het volgende:
Met onzedelijk gedrag bedoelen ze gewoon ongewenste intimiteiten denk ik
Lief zeg,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Dottey het volgende:
toch nog een beetje verslag gedaan voor fluiter
Zeker een knappe openingspost, dat is leuk thuis komen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben wel klaar met de OP, nog nooit zo mijn best gedaan.
nah enige nuance is wel zijn plaats imo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Shake it, je mag gewoon niet effe lekker "moonen" als je daar zin in hebt
Ja, dat hert doet sowieso weinigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef Wijnneus het volgende:
En Ian zou zeggen: ''Die magere blondkrukkert, die loopt nu als een gek heen en weer'' toch?
Er kijken nu toch al enkele tientallen mensen de hele dag door. Het break even-point nadert.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze snappen toch hopelijk zelf ook wel dat als het daar gezellig is dat dat niet betekend dat ik daar ook naar ga zitten kijken.
Ik geloof dat ik er serieus niet naar binnen ga als ik op zo'n ding moet gaan zitten toeterenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kijken nu toch al enkele tientallen mensen de hele dag door. Het break even-point nadert.
Maar ik vrees dat gedacht wordt dat het juist commercieel slím is om alles met preutse regeltjes dicht te timmeren. Omdat sponsors een ongeschonden blazoen willen of zo. Gelul dus: sponsors willen kíjkers, veel kijkers! En daarvoor hoef je echt niet de hele dag door laveloze orgies te laten zien. Maar nu klappen ze door naar de andere kant. Afijn, ik moet nog zien dat er daadwerkelijk een blaas-apparaat aangeschaft gaat worden. Iedereen die zich daaraan onderwerpt is wat mij betreft een sukkel.
Van die blaastest hoor ik vandaag voor het eerst. Het kan zijn dat iemand dat in de groep gegooid heeft en dat het even moet bezinken. En daarna afzinken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er serieus niet naar binnen ga als ik op zo'n ding moet gaan zitten toeteren
Fuck off, ik weet toch godverdomme zelf wel of ik bezopen ben, stel eikels, dat kan ik jullie zonder zo'n blaasding ook wel vertellen
Ben benieuwd of er met deze stof trouwens wat gedaan word, heb het idee dat er aardig meegelezen word op het moment.
Volgens mij hebben ze ze al liggenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die blaastest hoor ik vandaag voor het eerst. Het kan zijn dat iemand dat in de groep gegooid heeft en dat het even moet bezinken. En daarna afzinken.
wel on screen hoop ik he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Jian het volgende:
Ze gaan zo eten en wee degene die een elleboog op tafel durft te leggen, die wordt subiet de sneeuw ingetrapt, so say it Johan, so say it the flock
Nee, met enkel zoet gaat Johan het ook niet redden, kijk maar naar die ene avond dat het effe zuur werd.. kijkcijfers schoten omhoog! Maar ja dat weten we al járen van de BB's die op het laatst gefukt moesten worden om de kijkers te paaien..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er serieus niet naar binnen ga als ik op zo'n ding moet gaan zitten toeteren
Fuck off, ik weet toch godverdomme zelf wel of ik bezopen ben, stel eikels, dat kan ik jullie zonder zo'n blaasding ook wel vertellen
Ben benieuwd of er met deze stof trouwens wat gedaan word, heb het idee dat er aardig meegelezen word op het moment.
Ze stonden net anders met een stalen gezicht en droge ogen de huisregels te bespreken en die regel nog even netjes te stylerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die blaastest hoor ik vandaag voor het eerst. Het kan zijn dat iemand dat in de groep gegooid heeft en dat het even moet bezinken. En daarna afzinken.
Dat apparaatje is er al.... ze weten alleen nog niet hoe het werktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er kijken nu toch al enkele tientallen mensen de hele dag door. Het break even-point nadert.
Maar ik vrees dat gedacht wordt dat het juist commercieel slím is om alles met preutse regeltjes dicht te timmeren. Omdat sponsors een ongeschonden blazoen willen of zo. Gelul dus: sponsors willen kíjkers, veel kijkers! En daarvoor hoef je echt niet de hele dag door laveloze orgies te laten zien. Maar nu klappen ze door naar de andere kant. Afijn, ik moet nog zien dat er daadwerkelijk een blaas-apparaat aangeschaft gaat worden. Iedereen die zich daaraan onderwerpt is wat mij betreft een sukkel.
I knew it.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat apparaatje is er al.... ze weten alleen nog niet hoe het werkt
Ja?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ze al liggen
Vet, dan kom ik nog net binnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja?![]()
Kon Johan een partijtje goedkoop op de kop tikken of zo?
Misschien zijn ze wel uit Polen of zo. Die dingen staan afgesteld op 3 promille.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja?![]()
Misschien zijn ze wel afkomstig uit Polen of zo. Die dingen staan afgesteld op 3 promille.
Goed, dan wil ik er best op blazenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij blijft idd standaard op drie streepjes staan nu (ving ik op)![]()
Zelfs bij diegene die niet heeft gedronken.
Dan typ je nog heel aardig! Drie promille is toch al snel een fles wodka en wat blikken bier om het weg te spoelen!quote:
uhuhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ze al liggen
neeee, niet polen,. ik zeg roemenie.. teun is de bronquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja?![]()
Misschien zijn ze wel afkomstig uit Polen of zo. Die dingen staan afgesteld op 3 promille.
Het blaasapparaat is er al hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
\quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefjeeeeeeeeeeeeuh![]()
![]()
![]()
Ik hoef daar toch heul niet op te blazen!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afschaffen die dingen, huisregels veranderen en gaan voor de twéé strepen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij blijft idd standaard op drie streepjes staan nu (ving ik op)![]()
Zelfs bij diegene die niet heeft gedronken.
Kijk, da's nou een test die ik graag even onstream aflegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Afschaffen die dingen, huisregels veranderen en gaan voor de twéé strepen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Jian het volgende:
Liesbeth ging net even om Alsido heen hangen, ik vond dat toch al knap onzedelijk. Okee, 't was op het randje, maar we waarschuwen niet nog een keer
Ja aalsje zal niet van d'r kruk af komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |