Linkje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Cc je had weer dezelfde award gewonnen he? Ditmaal met 5 stemmen, vorig jaar met 4 toch?
damn, had ik toch moeten stemmen. had je van 6 stemmers kunnen houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linkje?
En ik bedank God natuurlijk. En hou van al die vijf stemmers.
Ik zit thuis...quote:
damn, en ik maar wachten op die streamsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zit thuis...![]()
niet in de regie hoor.
Peter N heeft een nieuwe roeping. Iedereen is het eens op de chat (naja bijna allemaal)
Dat hij beter op zijn plek is in de regiekamer, dan beetje luidruchtig aan de bar hangen.
Ik zie 'm toch liever aan de bar met een paar biertjes op !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zit thuis...![]()
niet in de regie hoor.
Peter N heeft een nieuwe roeping. Iedereen is het eens op de chat (naja bijna allemaal)
Dat hij beter op zijn plek is in de regiekamer, dan beetje luidruchtig aan de bar hangen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
damn, en ik maar wachten op die streams
Mooi!!! Ik wil Mera wel 'ns onder de douche zien!!!!!quote:
en dat hij dan ineens moet blazen en eruit wordt gezet omdat hij teveel op heeft ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie 'm toch liever aan de bar met een paar biertjes op !
Gewoon op verkiezingen klikken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linkje?
En ik bedank God natuurlijk. En hou van al die vijf stemmers.
neeeeeeeee, niet alsido, jijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alsido is nu bezig met de waterleidingen enzo ... daarna beloofd hij te gaan douchen.
![]()
(maar dat plan loopt al vanaf 14H vanmiddag)
mera, dottey, gewoon alle 2quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi!!! Ik wil Mera wel 'ns onder de douche zien!!!!!
Een café met een dranklimitiet, je moet er maar opkomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat hij dan ineens moet blazen en eruit wordt gezet omdat hij teveel op heeft ofzo
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi!!! Ik wil Mera wel 'ns onder de douche zien!!!!!
quote:
quote:
Thank John Malkovich for thatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn dikke blote billen gaan niet on stream
wel origineel he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Een café met een dranklimitiet, je moet er maar opkomen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nog beter !!!!!quote:
Dan gaat ze nog maar een keer!quote:
Of ze dik zijn bepalen wij wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Idd, we ruiken haar hier!quote:
Die hebben ze gepikt van Appie Klink, die had er één die net zo maf is: café met rookverbod.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze dik zijn bepalen wij wel.
Dan zien we liever die van jouquote:
ouch, mag ik mijnquote:
+1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ouch, mag ik mijnnog veranderen in een
![]()
als ze niet om stream gaan?![]()
j/k hoor. we want dottey on stream in de douche
met mera
Godverdomme, wat een Nazi hok is dat aan het worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef Jian het volgende:
blaastesten, legitimatiebewijzen, ..... geen onzedelijk gedrag, WTF
ik ook van jou, liesje.quote:
quote:
Gelukkig niet.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ouch, mag ik mijnnog veranderen in een
![]()
als ze niet om stream gaan?![]()
j/k hoor. we want dottey on stream in de douche
met mera
kutzooi. sta ik dan volgende week. net 1 bier teveel op en een kale kopquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Jian het volgende:
Als je binnen wilt komen wordt je gebrandmerkt met een V in je voorhoofd, indien mogelijk wel onder je haargrens, dat dan weer wel
Ik vind ook dat er een clausule moet komen, dat indien gewenst de V ook op de linkerbil kan worden gebrand ! Op verzoek moet deze dan natuurlijk wel onmiddellijk getoond worden (orders dienen immer te worden opgevolgd)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
kutzooi. sta ik dan volgende week. net 1 bier teveel op en een kale kop![]()
dat gaat pijnlijk worden
linkerbil he? is iig weer iets anders dan blokjesbuikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er een clausule moet komen, dat indien gewenst de V ook op de linkerbil kan worden gebrand ! Op verzoek moet deze dan natuurlijk wel onmiddellijk getoond worden (orders dienen immer te worden opgevolgd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |