GMTAquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hard gewerkt, noemt ze het. Hard gepijpt zeker.
Goh jou had ik hier niet verwacht nuquote:
15 cm minimaal al.Mijn moeders teckel komt amper boven de sneeuw uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog steeds?! Jeetje, hier is het eindelijk gestopt met sneeuwen. Dan haal jij die 10 cm waarschijnlijk wel.
En ongetwijfeld ook hard gezogen. En hard zuigen doet ze nog steedsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hard gewerkt, noemt ze het. Hard gepijpt zeker.
Onder anderequote:
aaah arm beestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
15 cm minimaal al.Mijn moeders teckel komt amper boven de sneeuw uit.
Waarschijnlijk likken ook zelfs, ik zie giel al voor me... niet likken, niet likken...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
En ongetwijfeld ook hard gezogen. En hard zuigen doet ze nog steeds
Ah, okay! dat is dus 1 van je goede voornemensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Onder andere, paar flesjes maar voor vanavond trouwens
, ik ga wat minderen
.
Ik wil doordeweeks geen druppel alcohol meer drinken en ik ga sportenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay! dat is dus 1 van je goede voornemens. Zou je voorbeeld moeten volgen
Dat ZEKER niet. Heb je die kop al es gezien?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker wijf is het misschienmeer niet
Daar kijk ik niet naar, maar ik bedoel meer voor de dj'squote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ZEKER niet. Heb je die kop al es gezien?
ZIjn die blind en doof tegelijk danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar, maar ik bedoel meer voor de dj's
Goed voornemen !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil doordeweeks geen druppel alcohol meer drinken en ik ga sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |