Sorry, maar dat is nogal logisch, onafhankelijk station gericht op een kleinere doelgroep. Als je een beetje een alternatieve smaak hebt zal dat dus beter aansluiten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af waarom een station dat bijna alle 3fm dj's heeft gestrikt, oud en nieuw, met vrijheid van playlist, beter mijn smaak benadert dan 3fm
Dat is dan wel verkeerd gedacht. Ik koop nooit singles maar hele albums, zoals veel muziekliefhebbers. Dat zal daar dus niet anders zijn. Daarbij is het een selecte groep luisteraars en niet de grijze massa die achter de trend aanloopt..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, die is op stemmen van luisteraars gericht, maar ik ga er dan minstens uit dat die mensen die dan stemmen ook die single hebben binnengehaald
Ik vind het eerlijk gezegd knap dat je er nog op in gaat. Dit soort discussies zijn hier al zo vaak gevoerd...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is dan wel verkeerd gedacht. Ik koop nooit singles maar hele albums, zoals veel muziekliefhebbers. Dat zal daar dus niet anders zijn. Daarbij is het een selecte groep luisteraars en niet de grijze massa die achter de trend aanloopt..
Maar hebben de dj's (like michiel) op 3fm dan echt helemaal geen playlistvrijheid? Afhankelijk van mega top 5 edquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is nogal logisch, onafhankelijk station. Als je een beetje een alternatieve smaak hebt zal dat dus beter aansluiten.
Ik ben nog frisquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd knap dat je er nog op in gaat. Dit soort discussies zijn hier al zo vaak gevoerd...
Paar nummers per uur maximaal, misschien wat meer in de nachtelijke uren. Maar dan nog is het lange niet oneindig en moet het in het format passen. Je kunt echt niet lekker elk uur een paar Tool nummers draaien als je dat persoonlijk toevallig geweldig vind.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar hebben de dj's (like michiel) op 3fm dan echt helemaal geen playlistvrijheid? Afhankelijk van mega top 5 ed
Ja, de freaknacht ed heeft weer betere muziek enzulksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Paar nummers per uur maximaal, misschien wat meer in de nachtelijke uren. Maar dan nog is het lange niet oneindig en moet het in het format passen. Je kunt echt niet lekker elk uur een paar Tool nummers draaien als je dat persoonlijk toevallig geweldig vind.
Bijvoorbeeld, en dat is dus ook weer meer een doelgroep gericht programma.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, de freaknacht ed heeft weer betere muziek enzulks
Weet je zeker dat het niet ekdom was die die uitzendingen deedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, en dat is dus ook weer meer een doelgroep gericht programma.
Zo had je vroeger Vara's Vuurwerk (met Henk Westbroek) voor de Metalliefhebbers
De jaarlijkse Vuurwerk 50 was altijd wel vet trouwens, met Slayer - Angel of Death of Metallica - Master of Puppets afwisselend op 1 als ik me goed herinner
quote:17:12| David Guetta Ft. Kelly Rowland - When Love Takes Over
17:04| Mando Diao - Dance With Somebody
Weet niet of hij daar toen al de stem voor hadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet ekdom was die die uitzendingen deed
whehequote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet niet of hij daar toen al de stem voor had![]()
De Vuurwerk 50 is wel de reden dat Metallica - One ooit in de top 100 aller tijden van Veronica kwam trouwens. One stond op 1 in de Vuurwerk 50 en alle luisteraars werden opgeroepen op die plaat te stemmen voor de top 100, zodat deze uit het niets heel hoog de top 100 aller tijden (zeg maar wat nu de top 2000 is) binnen kwam en er nooit meer uit is gegaan
ik mis weezerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef hole1988 het volgende:
voor die gene die plork en de aannemers hebben gemist![]()
Het komt hier nog steeds met bakken naar benedenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan't blijft hier ook wel eventjes liggen want het is ook aardig koud. Misschien dat je vanavond nog wat sneeuw krijgt? in het Noorden morgen pas weer.
Nog steeds?! Jeetje, hier is het eindelijk gestopt met sneeuwen. Dan haal jij die 10 cm waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het komt hier nog steeds met bakken naar beneden
Mook !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:23 schreef DaMook het volgende:
Ilse.
Hoi, boodschappen zijn ook weer binnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |