Ik heb het gvd 10 weken (misschien wel meer) moeten missen vanwege schaatsenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Vrijdag weer EkStra Weekend dus,top wat heb ik dat gemist zeg
Ik vind dat eigenlijk wel raar, je zou verwachten dat als je naar de lijst van SR kijkt dat een beetje representatief is voor de 3fm smaak, groter dan 3fm zelfs. En de top 10 daarvan is zeker te pruimenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef Bol_Wan het volgende:
hoe hoger je komt, hoe meer je je gaat irriteren aan de platen.. de meeste zijn echt helemaal doodgedraaid..
zonde![]()
Omdat de mega top 100 niks met 3FM te maken heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel raar, je zou verwachten dat als je naar de lijst van SR kijkt dat een beetje representatief is voor de 3fm smaak, groter dan 3fm zelfs. En de top 10 daarvan is zeker te pruimenMaar hoe komt het dan dat zoiets als de mega top 100 zo kutte platen in de lijst heeft
ja, maar zou je gaan lappen voor een plaat die je normaal al 5x per dag (als het niet meer is) voorbij hoort komen, ik zou persoonlijk voor een plaat gaan die je minder vaak hoortquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel raar, je zou verwachten dat als je naar de lijst van SR kijkt dat een beetje representatief is voor de 3fm smaak, groter dan 3fm zelfs. En de top 10 daarvan is zeker te pruimenMaar hoe komt het dan dat zoiets als de mega top 100 zo kutte platen in de lijst heeft
Ja, maar jij bent dan ook een 3fm luisteraar die op fok zit, die hebben meestal wel smaakquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja, maar zou je gaan lappen voor een plaat die je normaal al 5x per dag (als het niet meer is) voorbij hoort komen, ik zou persoonlijk voor een plaat gaan die je minder vaak hoort
Guisquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:21 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Nou ja, reguliere programmering... de maandag begint met Michiel en Roosmarijn.
haha, daar heb je dan weer gelijk inquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een 3fm luisteraar die op fok zit, die hebben meestal wel smaak![]()
Als mensen niet platen 5 keer per dag willen horen dan was er sowieso veel minder belangstelling voor 538 und so, dus dan kan ik me nou juist voorstellen dat je zo'n plaat aanvraagt
En diehard 3fmers zijn mensen die niet graag 5 platen per dag horen en een hekel hebben aan gielquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, daar heb je dan weer gelijk in![]()
maar de diehard 538ers zijn meestal tieners die niet zoveel geld overhebben voor het goede doel
om in de woorden van een 538-artiest te spreken: True Datquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En diehard 3fmers zijn mensen die niet graag 5 platen per dag horen en een hekel hebben aan giel
Dat dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat de mega top 100 niks met 3FM te maken heeft.
Waarom is het dan een hitlijst van 3fm en niet van 538quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat dusTop 100 is vooral de doorsnee tienersmaak. De uitzendingen van de mega top 50 zijn muzikaal de minst interessante uren van de week.
538 heeft de Top 40 alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom is het dan een hitlijst van 3fm en niet van 538
Uitgezonden door 3FM . Maar het is echt niet de lijst die representatief is voor de smaak van de gemiddelde 3FM luisteraar of voor de muziek die je het meest op de zender hoort. Er komen zelfs vaak nummers voorbij die je de rest van de week gewoon nooit hoort.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom is het dan een hitlijst van 3fm en niet van 538
Denk je wel eens zelf na ook?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En leg mij is uit waarom de hitlijst van KX zo verschilt met die van 3fm
Dat is sowieso geen lijst op basis van singleverkopen toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En leg mij is uit waarom de hitlijst van KX zo verschilt met die van 3fm
Ja, ik vraag me af waarom een station dat bijna alle 3fm dj's heeft gestrikt, oud en nieuw, met vrijheid van playlist, beter mijn smaak benadert dan 3fmquote:
Nee, die is op stemmen van luisteraars gericht, maar ik ga er dan minstens uit dat die mensen die dan stemmen ook die single hebben binnengehaaldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen lijst op basis van singleverkopen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |