Stiekem heb ik 'm ook van dvd gekeken. Bedacht me na vijf minuten dat ik 'm gewoon in de kast had staanquote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb 'm al maanden op dvd, maar nooit gekeken
Vanavond dus maar op tv, schitterende film
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stiekem heb ik 'm ook van dvd gekeken. Bedacht me na vijf minuten dat ik 'm gewoon in de kast had staan![]()
![]()
dts-geluid
.
Ik was nieuwjaarsncht echt voor het eerst sinds maanden weer opstap en moet zeggen dat het me wel beviel, maar uit financieel oogpunt houd ik het voorlopig nog beperkt, maar wel vaker dan de afgelopen tijdquote:Op zondag 3 januari 2010 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, was het vandaag niet van plan. Binnen is het veel te lekker
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stiekem heb ik 'm ook van dvd gekeken. Bedacht me na vijf minuten dat ik 'm gewoon in de kast had staan![]()
![]()
dts-geluid
.
Maar dus meer niet elke week?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was nieuwjaarsncht echt voor het eerst sinds maanden weer opstap en moet zeggen dat het me wel beviel, maar uit financieel oogpunt houd ik het voorlopig nog beperkt, maar wel vaker dan de afgelopen tijd.
En de sneeuw gaat vrolijk door, als het zo doorgaat ligt er morgenvroeg een lekker pak sneeuw
.
Nee zeker niet elke week meer, maar 1x per maand moet wel gaan lukken denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dus meer niet elke week?Zo af en toe vind ik wel leuk hoor, maar ik heb persoonlijk echt niet de behoefte om elke week te stappen. Volgende stapavond is in elk geval 16 januari, Noorderslag.
Net even gekeken, maar hier is het droog.. maar met -7 is het wel aardig koud
Moet ook wel leuk/betaalbaar blijvenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee zeker niet elke week meer, maar 1x per maand moet wel gaan lukken denk ik.
15 km. ten noorden van Haarlem liggen alleen nog de resten van de afgelopen week, gister is er niks gevallen. Ja, regen.quote:Op zondag 3 januari 2010 09:22 schreef Cee het volgende:
Hmmm, een snelle twitter-search leert me dat in de regio Haarlem amper tot geen sneeuw ligt.
Misschien toch maar die camera achterwege laten.
Overigens zegt dat niks over hoe het in Haarlem is. Ooit zouden we in Heemskerk een potje voetballen, maar lag er 15 cm. sneeuw. Toen gingen we naar Velserbroek en daar lag niks. Dus.quote:
Niet steeds die schaamhaar blondeerscene kijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb 'm al maanden op dvd, maar nooit gekeken
Vanavond dus maar op tv, schitterende film
Ik zit hier een meter of 200 buiten Haarlem en hieer heeft het gisteren wel gesneeuwd, maar ook veel natte sneeuw. Er ligt dus maar een heel minimaal laagje...quote:Op zondag 3 januari 2010 09:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Overigens zegt dat niks over hoe het in Haarlem is. Ooit zouden we in Heemskerk een potje voetballen, maar lag er 15 cm. sneeuw. Toen gingen we naar Velserbroek en daar lag niks. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |