Ik keek op Google Streetview, en dat is gewoon voor het politiebureauquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
HA-HANS en andere mensen uit Grunn gefeliciteerd
Heb niet precies een idee hoe dat kruispunt eruit zietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
HA-HANS en andere mensen uit Grunn gefeliciteerd
Het gevaarlijkste kruispunt van
Nederland is in de stad Groningen.Het
is het kruispunt Boterdiep en Korreweg,
meldt RTL Nieuws.De laatste 3 jaar zijn
daar 14 mensen gewond geraakt.Het
kruispunt staat bovenaan een lijst van
Rijkswaterstaat met 135 kruisingen
binnen de bebouwde kom,waar met enige
regelmaat ongevallen plaatsvinden.
Daarom zijn de aankomsttijden van de politie zo goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik keek op Google Streetview, en dat is gewoon voor het politiebureau
Gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef DaMook het volgende:
Zooo het sneeuwt hier in en keer weer flink na al een paar dage eigenlijk niets gehad te hebben![]()
![]()
.
Hier ligt nu een heel dun laagje en nu is het weer gestoptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !Ben blij dat het hier _eindelijk_ is gestopt met sneeuwen.. Ik vind het vooral zeer irritant.
Damn, fantastische mix weer
Er staat volgens mij vrij weinig wind dus zo'n sneeuwgebied blijft erg lang boven dezelfde plek hangen. Met een beetje geluk ligt er bij jou morgen ook 5 cm of meer aan sneeuwquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ligt nu een heel dun laagje en nu is het weer gestopt, (ow nee hele kleine vlokjes die ik alleen bij de lantaarnpaal zie) volgens buienradar gaat het nog wel even door
. Ik vind het echt prachtig, sneeuw
.
Over de muziek kan ik niet meepraten, heb mp3fm aanstaan
.
Met OV heb ik gelukkig ook helemaal niets te makenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er staat volgens mij vrij weinig wind dus zo'n sneeuwgebied blijft erg lang boven dezelfde plek hangen. Met een beetje geluk ligt er bij jou morgen ook 5 cm of meer aan sneeuw. Sneeuw best leuk hoor, maar niet als je eruit moet
. Hier in het Noorden ligt het openbaar vervoer er nu al voor een deel uit.. Gelukkig ben ik daar niet afhankelijk van
Geen idee hoe je het schrijft, maar wat een track van Cyrus D - on/off
Je zal er altijd wel komen als je maar tijdig van huis vertrektquote:Op zondag 3 januari 2010 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met OV heb ik gelukkig ook helemaal niets te maken. Ik moet morgenmiddag werken van 3 tot 11, maar daar kom ik wel, zelfs met sneeuw (al ligt er 30 cm
)
.
Gaat nu trouwens weer hard.
Local Natives - Shape shifter. Album heet Gorilla Manor, kwam in december uit en was het laatste Album van de Week van 3v12. Shape shifter vond ik zo'n goede plaat, dat ik 'm op de valreep nog in m'n jaarlijst heb gefrot, om precies te zijn op 10.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:13 schreef Cee het volgende:
Even een late reactie, maar: kan iemand alvast een halt zetten op het onnodig hypen van Want Want met dat hilarisch slechte Heleen-liedje? Ik wil niet dat WW de MM van 2010 wordt.
Ik zoek nog een leuke tip voor 2010 om te downloaden. Trackmatig gezien dan, heb geen zin in een hele cd. Ik heb maar 5 euro en 1 cent op m'n krediet staan bij iTunes. En ik wil een nieuw geluidje binnenhalen.
Beetje vaag. Maar ik ben moe.
Auto (5), fiets (10a15) of te voet (45 ofzo) ik kom er sowieso, alleen liever niet te vetquote:Op zondag 3 januari 2010 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je zal er altijd wel komen als je maar tijdig van huis vertrekt.
Het is nu de 2e keer dat ik White Noise luister, maar ik vind het niet eens onaardig. Zolang ze maar geen vage/zachte dance gaan draaien.
Ooohh, dat is prima te doen ja! Als je conditie straks top is doe je er 5 min over met de fietsquote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Auto (5), fiets (10a15) of te voet (45 ofzo) ik kom er sowieso, alleen liever niet te vet, dat kan misschien als ik echt gesport heb en m'n onditie stukken beter is geworde
.
Ben inmiddels ook afgehaakt. 't werd mij wat te vaagquote:Mjah, WN tret me nog steeds niet, niet echt de muziek die ik wil luisteren als ik zo aande pc zit. Opstap kan het nog
.
Idd dan fiets ik er oo maar 5 minuten opquote:Op zondag 3 januari 2010 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooohh, dat is prima te doen ja! Als je conditie straks top is doe je er 5 min over met de fiets.
[..]
Ben inmiddels ook afgehaakt. 't werd mij wat te vaag. Als opwarmer voor een stapavond is het best okay
.
Zekerquote:Op zondag 3 januari 2010 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net Zwartboek gekeken. Prachtige film.
Nope, was het vandaag niet van plan. Binnen is het veel te lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd dan fiets ik er oo maar 5 minuten op.
Ga je opstap dan ? Veel plezier dan. Ik ga vandaag niet.
Caricequote:Op zondag 3 januari 2010 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb 'm al maanden op dvd, maar nooit gekekenquote:Op zondag 3 januari 2010 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |