Waar moet je vandaan komen?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:09 schreef JK1982 het volgende:
Jammer dat die zo'n eind weg staat. Leuke wagen!
Op zich is niks ver in Nederland, alleen ik denk even aan vervoer enzo. APK is nu al verlopen, dus je rijdt ook niet even zo naar Dronten toe. Als 'ie nou een beetje in de buurt stond had ik het er misschien wel op gegokt..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef -Paul- het volgende:
Dat is toch wel te doen?
Ik zie hier iemand die het voor 150 euro heeft laten fixen: http://forumbe.auto55.be/viewtopic.php?p=10959#p10959quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:29 schreef Bellerophon het volgende:
Wat moet dat kosten? Die draagarmen laten repareren?
Ik heb echter eenquote:Audi 80 3e generatie '86-'91: type 89, B3
Audi 80 4e generatie '92-'95: type 8A, B4
En dan gaat het qua onderdelen toch niet zo makkelijk worden vrees ikquote:Audi Cabriolet (let op, geen 80 Cabriolet) '92-'99: type 8G, B4 zowel de Coupé en de Cabrio als de 80 B4 Avant zijn eigenlijk gebaseerd op de type 89 maar hebben de uiterlijke kenmerken van de B4.
4 banden incl montage hoeven je echt geen ¤500 te kosten, voor ¤250-¤300 heb je al banden van een bekend merk (zie autobandenmarkt). ook de draagarmen zijn nog betaalbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef Nieners het volgende:
Hoeveel zou ik in totaal kwijt zijn voor het repareren? Volgens vriendlief al zo'n 500 euro voor de banden alleen al. Hij zegt dat ik op 1000 euro moet rekenen, iemand een idee?
Ok... als hij niet gekeurd is; hoe weet je dan wat de afkeurpunten zijn?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef -Paul- het volgende:
Geen keuringsrapport en kom eerst maar eens kijken voor je een bod uitbrengt.
30/40 euro perband inc opleggen van A-merkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:16 schreef Nieners het volgende:
Hoeveel zou ik in totaal kwijt zijn voor het repareren? Volgens vriendlief al zo'n 500 euro voor de banden alleen al. Hij zegt dat ik op 1000 euro moet rekenen, iemand een idee?
voorkeuring heet datquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:42 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ok... als hij niet gekeurd is; hoe weet je dan wat de afkeurpunten zijn?
En waarom zou ik perse moeten kijken? Omdat hij enorm goed is of kan tegenvallen?
http://www.belastingdienst.nl/reken/motorrijtuigenbelasting/quote:Op zondag 17 januari 2010 17:34 schreef -Paul- het volgende:
[..]
De belasting weet ik niet precies, hij is van mijn moeder.
Dan denk ik dat die bij de eerst wat kijken komt al weg is.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef -Paul- het volgende:
Ik zou het niet weten. Maar morgenavond komt mista kijken. Mocht hij hem niet willen dan is er nog een andere geīnteresseerde. Daarna ben jij aan de beurt
en gelukkig geen 1tje meer op je kenteken! bah!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef -Paul- het volgende:
Ik heb mista gebeld dat ik een gedeeltje van het kentekenbewijs kwijt ben, zodat hij niet hoefde te komen. Ik neem contact met hem op als ik het nieuwe kentekenbewijs binnen heb (waarschijnlijk zaterdag.)
Ik ben tenaamstelling en overschrijvingsbewijs kwijt. Als je vervanging aanvraagt krijg je een complete set. Dit kost 31 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |