denk het niet, tenzij de mist aldaar oplostquote:Op zondag 3 januari 2010 16:56 schreef KonnieKipke het volgende:
bizar, al 12 graden vorst nu, dan wordt het vast -20 daar.
Het is daar volledig helder zonder mist op dit momentquote:Op zondag 3 januari 2010 16:59 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
denk het niet, tenzij de mist aldaar oplost
Ik woon er misschien 10 KM onder.... en hier is er absoluut geen mist!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef nodisch18 het volgende:
Tenzij je er zelf woont, prefereer ik als bron onderstaande afbeelding:
[ afbeelding ]
Was een flinke kettingbotsing hoorde ik, gelukkig slechts licht gewonden.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:35 schreef garnage-patrick het volgende:
die mist mag van mij wel opbokken, moet vnaaf over de a6 en a7 naar groningen toe...
hoorde ook dat er op de a6 20auto's op elkaar geploft waren![]()
Betrouwbare weerstation voor 50 euri? Sorry maar dat zal niet gaanquote:Op zondag 3 januari 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Kutijs hierzo... en -???
Tja, weerstation ligt er weer eens uit, tijd voor een nieuwe dus...
Kan zo geen topic vinden maar ik zoek dus een leuke, betrouwbare weerstation onder de 50E. Iemand tips?
Tuurlijk wel, er hoeft echt geen windmeter enzo bij.. Temperatuur is al snel precies gemetenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Betrouwbare weerstation voor 50 euri? Sorry maar dat zal niet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |