Gematigde moslims staan aan de kant van de islam en niet van geweld en haat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Gia het volgende:
Tuurlijk, het zijn allemaal maar kleine clubjes. Maar wat als al die kleine clubjes op de hele wereld massaal aanslagen gaan plegen op westerse doelen. Aan welke kant staan de gematigde moslims als daardoor burgeroorlogen ontstaan?
Dat vermoed ik ook. En verder kunnen ze er natuurlijk weinig aan doen als zo'n stel extremisten deze daad toejuicht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:32 schreef Monidique het volgende:
Ik vermoed dat het de gemiddelde moslim weinig kan schelen wat er gebeurt in de Somalische burgeroorlog.
Ik doe het niet meer. Laat ze maar denken wat ze willen. Hun zitten ermee niet ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. En verder kunnen ze er natuurlijk weinig aan doen als zo'n stel extremisten deze daad toejuicht.
Echt waardeloos dat je je altijd moet verdedigen als er weer zo'n gek iets uitvreet. Lijkt me voor de gewone moslim bijzonder vervelend.
De PVV heeft nog nooit 1 miljoen stemmen gekregen, volgens mij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je wel want je generaliseert PVV stemmers en dus meer dan 1 miljoen mensen
In de prognoses staan ze toch op ongeveer 25 zetelsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
De PVV heeft nog nooit 1 miljoen stemmen gekregen, volgens mij.
De laatste keer 772.000.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
De PVV heeft nog nooit 1 miljoen stemmen gekregen, volgens mij.
In Somalie is 99% van de bevolking islamitisch...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef huhggh het volgende:
Is dit eigenlijk wel door een moslims gepleegd?
Ik hoorde alleen dat hij Somalier is, en meer niet.
Ik vind het wel vreemd dat men wel spreekt over een "Somalier", maar blijkbaar zijn vermeende moslim-achtergrond achterwege laat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In Somalie is 99% van de bevolking islamitisch...
Hoe is Volkert van de graaf tot zijn daad gekomen, was hij christelijk. alle christenen zo behandelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat men wel spreekt over een "Somalier", maar blijkbaar zijn vermeende moslim-achtergrond achterwege laat.
Als hij moslim is, is hij toch echt vanwege de islam tot deze gruwelijke daad gekomen.
Nogmaals, als hij moslim is, want daar lees je dus helemaal niks over terug in de reguliere media.
Keep me posted...
Het lijkt me wel, dat hij moslim is, anders had hij toch geen moeite met die cartoon gehad?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat men wel spreekt over een "Somalier", maar blijkbaar zijn vermeende moslim-achtergrond achterwege laat.
Als hij moslim is, is hij toch echt vanwege de islam tot deze gruwelijke daad gekomen.
Nogmaals, als hij moslim is, want daar lees je dus helemaal niks over terug in de reguliere media.
Keep me posted...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe is Volkert van de graaf tot zijn daad gekomen, was hij christelijk. alle christenen zo behandelen
Hoe was Hitler aan zijn daad gekomen via de christendom ?
Waarom hoor/lees je dat dan werkelijk nergens terug in de media?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt me wel, dat hij moslim is, anders had hij toch geen moeite met die cartoon gehad?
Bij die mislukte aanslag op het vlegtuig Amsterdam-Detroit werd ook gesproken over een Nigeriaan in de titel. Dus het zegt niet zoveel denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:13 schreef huhggh het volgende:
[..]
Keep me posted...
De man komt oorspronkelijk uit Somalië.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:21 schreef huhggh het volgende:
[..]
Waarom hoor/lees je dat dan werkelijk nergens terug in de media?
Dat hij Somalier is wordt dan weer wel vermeld.
Dat is vreemd te noemen.
Dus deze man kwam rechtstreeks uit Somalië, of woonde hij al een tijdje in Denemarken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De man komt oorspronkelijk uit Somalië.
Vraag me de reden af van zijn vlucht uit Somalië, zal toch niet om het geloof zijn?
Nee hoor, is niet vreemd. Is politiek correct om de islam te sparen terwijl de link met de islam en cartoontjes niet bepaald ver te zoeken is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:21 schreef huhggh het volgende:
[..]
Waarom hoor/lees je dat dan werkelijk nergens terug in de media?
Dat hij Somalier is wordt dan weer wel vermeld.
Dat is vreemd te noemen.
Klopt, om hem dan ook gewoon "moslim" te noemen blijkt voor de media net nog even een brug te ver te zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef Disana het volgende:
Wat fantaseren jullie er nu weer bij... niks 'sparen'. Er is allang bekend dat hij contacten heeft met Al Quaeda en andere islamitische extremistische organisaties. Dan zal het wel geen Zevendedagsadventist zijn he
Ik denk dat het gewoon meer in het oog springt dat hij een Somaliër is. Ik zoek er in ieder geval niets achter.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:42 schreef huhggh het volgende:
[..]
Klopt, om hem dan ook gewoon "moslim" te noemen blijkt voor de media net nog even een brug te ver te zijn.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef Monidique het volgende:
Godchristus. De Calimero-brigade klopt ook even aan, zeg. Ja, moslims, politiek correct, media, moslims en voornamelijk moslims.
In feite is er nog niets bekend. In de Nederlandse pers wordt verteld dat de man met een hamer het huis binnendrong. Grote buitenlandse bureaus hebben het over een bijl en een mes, maar dat hij het huis niet ingegaan is. Hij zou zijn kleindochter meegenomen in zijn saferoom, maar andere persbureaus melden:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef Disana het volgende:
Wat fantaseren jullie er nu weer bij... niks 'sparen'. Er is allang bekend dat hij contacten heeft met Al Quaeda en andere islamitische extremistische organisaties. Dan zal het wel geen Zevendedagsadventist zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |