abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76387736
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben ook veel meer dan dat labeltje. Maar wat ik zo lekker vond aan lesbo zijn was dat ik mezelf kon zijn, ik was écht out. Als bi heb ik me altijd voorgedaan als hetero, dat voelde vaak onnatuurlijk. Ik heb best snel het gevoel dat ik niet volledig mezelf kan zijn in een omgeving waarin ik mijn bek moet houden over mijn geaardheid. En als ik niet volledig mezelf kan zijn, dan koppel ik dat aan voorwaardelijke waardering/liefde. Dat is een klein deukje dat ik in mijn jeugd heb opgelopen, niets ernstigs maar ik kies de mensen in mijn omgeving daarom wel met zorg uit.

Eén ding scheelt, mijn moeder vindt het leuk voor me en hoopt met me mee. .
Je kunt altijd volledig jezelf zijn, tenzij je je omgeving (on)bewust wilt pleasen..
  maandag 4 januari 2010 @ 02:59:50 #152
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76387779
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je kunt altijd volledig jezelf zijn, tenzij je je omgeving (on)bewust wilt pleasen..
Ik doe dat zelfs bewust richting familie. Ik vertel de dingen die ze willen horen over mij. Al de rest laat ik achterwege, en omdat ik zulke rollen nooit echt lang vol kan houden zie ik ze alleen in de vakanties. Als zij alles weten, dan verslechtert de relatie weer. Maar om eerlijk te zijn ben ik hier heel tevreden mee, en zij ook. Alleen mijn broer kan het meelezen niet laten en dat is dus de enige waarmee ik nog moeite heb. En hij met mij.

Bij mijn vrienden ben ik écht mezelf. Bij mijn familie ben ik mijn gematigde zelf.
Resistance is futile.
pi_76387848
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik doe dat zelfs bewust richting familie. Ik vertel de dingen die ze willen horen over mij. Al de rest laat ik achterwege, en omdat ik zulke rollen nooit echt lang vol kan houden zie ik ze alleen in de vakanties. Als zij alles weten, dan verslechtert de relatie weer. Maar om eerlijk te zijn ben ik hier heel tevreden mee, en zij ook. Alleen mijn broer kan het meelezen niet laten en dat is dus de enige waarmee ik nog moeite heb. En hij met mij.

Bij mijn vrienden ben ik écht mezelf. Bij mijn familie ben ik mijn gematigde zelf.
Dit klinkt ZEER herkenbaar. Het masker dat je draagt, je gevoelens die je moet laten. De idealen die je niet kan uiten. maar gewoon gematigd je familie willen pleasen.
Redacted
pi_76388081
Zeven, is het nou zo'n drama om te twijfelen over (de aard van) je gevoelens? Ik snap dat je omgeving je niet zal begrijpen, maar trust me, vrouwen worden niet begrepen, of ze nu lesbo, bi of hetero zijn....1 van de onwrikbare natuurwetten
Quinn Dexter
pi_76393764
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh, hoi Cyntiaa .
Vind het rot dat je het zo moeilijk hebt..
  maandag 4 januari 2010 @ 12:17:24 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76393953
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:12 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Vind het rot dat je het zo moeilijk hebt..
Ik voel me al beter.
Resistance is futile.
pi_76394071
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik voel me al beter.
Gelukkig
pi_76399304
Jeetje Seven, wat een gedoe weer.

Leuk dat je verlieft bent, ongeacht welk labeltje jij er op wilt plakken .

Een beetje jammer dat je zo in je maag zit met labeltjes en hoe ieder ander er over denkt. Lekker schijt aan hebben; en ik weet het, dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

Ik zou zeggen; negeer de crap die je (niet negatief bedoelt) over jezelf heenroept, en wees blij met het feit dat je op iemand verlieft bent, ongeacht of zijn voortplantings organen aan de binnen of buitenkant zitten.

Het maakt allemaal niets uit, probeer gewoon het geluk voor jezelf te vinden. Als je bij jezelf nagaat of je met deze persoon doorwilt; ga er dan ook voor. Ga niet jezelf gek lopen maken met allemaal geneuzel en spinsels, daar is nog nooit iemand beter van geworden.

Succes.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_76399591
Waarom zo moeilijk doen over dingen die simpel zijn?

1) Je ziet wel. Vraag hem een keer mee naar de film of uit eten en zo en kijk hoe het gaat
2)Bi is bi. Wat maakt het uit. MIjn ouders kan het geen moer schelen met wie ik thuis kom, als hij of zij maar lief voor me is.

Het klinkt alsof je perfectie nastreeft. En die bestaat niet.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:13:37 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76447059
Zo. Het was gezellig. Hij heeft me een paar uur geholpen met Frans, was zeer nuttig. Paar filmpjes gezien, weer toffe gesprekken die we nog even via sms voortgezet hebben omdat ik weg moest. Gezegd dat ik relaties met mannen niet meer uitsluit, ik denk alleen niet dat hij dat persoonlijk opvatte. .
Resistance is futile.
pi_76447159
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:21 schreef Seven. het volgende:
Hey great, nu kan mijn broer weer opmerkingen maken over van 2 walletjes vreten , hij leest toch alles na dat ik hier post volgens mij.
Jaloers. Sim-pel Is je broer soms een beetje een droeftoeter?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:25:30 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76447541
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Jaloers. Sim-pel Is je broer soms een beetje een droeftoeter?
Geen droeftoeter. Maar wel een verschil van dag en nacht met mij. Ik ben een optimist met eigenlijk maar een paar normen en waarden (zolang het een ander niet kwetst, zelf weten) en hij is dat niet. Jaloers is hij ook niet hoor, hij denkt écht dat iemand met mijn levensstijl wel ongelukkig moet zijn volgens mij. Het is een goeie gast, hij werkt hard en neemt zijn verantwoordelijkheid en hij heeft een goed gevoel voor humor. Maar dat meelezen en die opmerkingen raken mij keihard omdat hij het tegen mij gebruikt wanneer hij het gevoel heeft dat ik een lesje nodig heb, of zo.
Resistance is futile.
pi_76447656
Als ik zo even bot doe, nu. Je broer is dus een pessimist die klem zit in zijn eigen net van normen en waarden? En hij denkt dat 'mensen zoals jij' niet gelukkig kunnen zijn? Hmm. Maar gelukkig kan je beter overweg met je andere familieleden
En dat 'outen' en opmerkingen maken is gewoon rude Meelezen snap ik nog, maar er opmerkingen over maken? Hmm.
pi_76447659
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef Seven. het volgende:
Gezegd dat ik relaties met mannen niet meer uitsluit, ik denk alleen niet dat hij dat persoonlijk opvatte. .
Dat vraag ik me af, want dat is geen hint meer, maar een uitnodiging op A3-formaat.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:33:34 #165
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76447846
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:28 schreef ShadyLane het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, want dat is geen hint meer, maar een uitnodiging op A3-formaat.
.
Resistance is futile.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:36:11 #166
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76447946
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:13 schreef Seven. het volgende:
Zo. Het was gezellig. Hij heeft me een paar uur geholpen met Frans, was zeer nuttig. Paar filmpjes gezien, weer toffe gesprekken die we nog even via sms voortgezet hebben omdat ik weg moest. Gezegd dat ik relaties met mannen niet meer uitsluit, ik denk alleen niet dat hij dat persoonlijk opvatte. .
Needs more detail.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 18:38:36 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76448038
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:36 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Needs more detail.
Ik zei dus dat mijn broer mij verlult heeft als zijnde biseksueel en dat hij dat alleen maar via Fok kon weten. En dat ik dus gepost heb dat ik relaties met mannen niet meer uitsluit omdat wij er toen gesprekken over gehad hebben. Hij zei dat hij het een rotstreek vond van mijn broer. Verder niets.
Resistance is futile.
pi_76448456
Ah, op die manier, in dat geval kan het goed zijn dat hij er geen boodschap naar zichzelf in zag.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:32:40 #169
94676 Garisson72
pi_76460994
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 18:38 schreef Seven. het volgende:
Ik zei dus dat mijn broer mij verlult heeft als zijnde biseksueel en dat hij dat alleen maar via Fok kon weten. En dat ik dus gepost heb dat ik relaties met mannen niet meer uitsluit omdat wij er toen gesprekken over gehad hebben. Hij zei dat hij het een rotstreek vond van mijn broer. Verder niets.
Hm. Dat is niet bemoedigend idd. Wat is nu het plan?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:47:45 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76461753
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Hm. Dat is niet bemoedigend idd. Wat is nu het plan?
Weet ik veel . Eerst gaan we onder het genot van een paar biertjes discussiëren over zijn stelling dat vrouwen van tegenwoordig geen echte vrouwen meer zijn. We hadden het over borstvoeding en of dat nu kut of niet kut is. Ik zei kut en toen zei hij dus dat vrouwen van nu ook geen echte vrouwen meer zijn. Zijn argumenten waren: 'zet een man in de jungle en hij trekt zijn plan wel en vrouwen niet'. Verder zei hij: 'Vrouwen van nu zijn barbiepopjes, maar jij niet hoor'. En toen moest ik gaan en heb ik hem gesmst dat wij vrouwen barbiepopjes zijn omdat dat opgelegd wordt door mannen, zie ook mode-industrie die beheerst wordt door mannen. Waarop hij weer smste dat mannen dan wel de as van het kwaad zullen zijn en dat een slap excuus was en dat het sowieso halve wijven zijn in de mode-industrie. Ik smste dan dat we er maar eens over moeten bieren/bomen. Hij zag dat plan wel zitten, aldus smste hij.

Wat een rare gesprekken hebben wij eigenlijk . Maar goed, dat vind ik dus juist zo leuk met hem. .
Resistance is futile.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:56:21 #171
94676 Garisson72
pi_76462194
Hij toont iig wel interesse door originele teksten te blijven verzinnen om mee te reageren. Ik bedoel, als het hem niet zou interesseren, zou hij dan in zo'n discussie meegaan?

Mijn associatie met dat 'bieren' icm jouw vermeende pot-zijn is trouwens wel dat dat voor hem heel rolbevestigend zou kunnen overkomen. Maar dat terzijde, want je moet je bierlust er niet voor overboord zetten.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:02:14 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76462468
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:56 schreef Garisson72 het volgende:
Hij toont iig wel interesse door originele teksten te blijven verzinnen om mee te reageren. Ik bedoel, als het hem niet zou interesseren, zou hij dan in zo'n discussie meegaan?

Mijn associatie met dat 'bieren' icm jouw vermeende pot-zijn is trouwens wel dat dat voor hem heel rolbevestigend zou kunnen overkomen. Maar dat terzijde, want je moet je bierlust er niet voor overboord zetten.
Dit was een snelle vertaling hè? Niet iedereen hoeft te weten wat er letterlijk gesmst wordt maar ik smste dat we er eens met een paar biertjes in een café over zouden moeten discussiëren. Hij smste dan weer 'Zeer zeker. Benieuwd naar je feministische argumenten . X'. Zó rolbevestigend is dat toch niet?
Resistance is futile.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:11:37 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76462915
OK, wél dus. .

Maar goed, het is een leuke discussiepartner, dat spreekt me aan buiten dat ik hem enorm lekker vind, hij is intelligent, gevoelig zonder ooit gay over te komen, zijn kijk op de buitenwereld komt vaak overeen met de mijne. Volgens mij houdt hij ook wel van een relletje op zijn tijd, hij lijkt zichzelf niet van alles op te leggen. Ik krijg de indruk dat we elkaar wel wederzijds in onze waarde laten áls we al verschillen van mening. Ik voel me gewoon relaxed en mezelf bij hem en dat heb ik echt bijna nooit als ik intiem ben met een vent. En het is ook niet zo'n verhaal dat ik het tóch nog maar eens probeer met een vent omdat hij zo aandringt op een relatie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Seven. op 05-01-2010 23:18:17 ]
Resistance is futile.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:15:39 #174
94676 Garisson72
pi_76463132
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:02 schreef Seven. het volgende:
Dit was een snelle vertaling hè? Niet iedereen hoeft te weten wat er letterlijk gesmst wordt maar ik smste dat we er eens met een paar biertjes in een café over zouden moeten discussiëren. Hij smste dan weer 'Zeer zeker. Benieuwd naar je feministische argumenten . X'. Zó rolbevestigend is dat toch niet?
Nee, dat valt ook wel mee. Ik associeerde maar een eind voor me uit.
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef Seven. het volgende:
OK, wél dus. .
Hoezo dat? Toch niet omdat ik in de tussenliggende 10 minuten niet reageerde...?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:17:14 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76463213
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:15 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee, dat valt ook wel mee. Ik associeerde maar een eind voor me uit.
[..]

Hoezo dat? Toch niet omdat ik in de tussenliggende 10 minuten niet reageerde...?
Nee, omdat hij het woord feministisch smste.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')