Ik denk dat hij wel de spijker op zijn kop slaat met zijn bewering dat niet de allochtonen maar de klagende massa van Nederlanders met opgekropte frustraties het echte probleem van dit land zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef GSP het volgende:
de zoveelste cabretier die slechts één kant van de zaak durft te belichten. Lekker veilig Wilders bashen, en geen kwaad woord over Moslims. Nee stel je voor
Nou, ik vond dat Maassen absoluut niet mild voor de moslims was, viel me eigenlijk best mee/tegen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef GSP het volgende:
de zoveelste cabretier die slechts één kant van de zaak durft te belichten. Lekker veilig Wilders bashen, en geen kwaad woord over Moslims. Nee stel je voor
Als je iets niet gezien hebt er toch een oordeel over te hebben is wel erg knap. Hoe doe jij dat? Dat oordeel vormen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef aberg het volgende:
Je hoeft niet alles meegemaakt te hebben, om je er een oordeel over te kunnen vormen.)
Sommige dingen hoef ik niet meegemaakt te hebben, om toch te weten dat ik het echt niet zou willen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je iets niet gezien hebt er toch een oordeel over te hebben is wel erg knap. Hoe doe jij dat? Dat oordeel vormen?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef aberg het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef ik niet meegemaakt te hebben, om toch te weten dat ik het echt niet zou willen.
Heb je de show uberhaupt gezien?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef GSP het volgende:
Ik dacht dat cabaretiers vooral schopten tegen taboes en dogma's. Het christendom komt vrijwel altijd aan bod terwijl dit thema al tot het been is uitgekauwd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:33 schreef tho_Omas het volgende:
Wildersfans hebben weer de gebruikelijke rode waas nu.
Ja, probleemloos. Ik kan me heel goed voorstellen hoe sommige zaken voelen, zonder dat ik er partij aan geweest ben. Gelukkig wel...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar het wel vergelijken met iets
Maar je kunt niet de kwaliteit van de ene show met een andere vergelijken als je de ene niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:41 schreef aberg het volgende:
[..]
Ja, probleemloos. Ik kan me heel goed voorstellen hoe sommige zaken voelen, zonder dat ik er partij aan geweest ben. Gelukkig wel...
je hebt echt niet gekeken of je hebt sommige stukken echt niet begrepenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:43 schreef GSP het volgende:
Wat dacht je van kritiek op de Islam en/of moslims?
Zo bedoelde ik het niet, waar het mij meer om ging is het argument dat als je iets niet hebt meegemaakt, je er geen oordeel over kunt vellen. Wat ik probeerde te zeggen is dat je sommige zaken niet hoeft mee te maken, om er toch een mening over te hebben. Iets met ruggegraat, principes enzo...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar je kunt niet de kwaliteit van de ene show met een andere vergelijken als je de ene niet gezien hebt.
Dat je je kunt voorstellen hoe de voorstelling van freek was heeft daar niks mee te maken.
Oh, je kijkt uit 'principe' niet naar Freek? Nou, dat getuigt van veel ruggegraat hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:48 schreef aberg het volgende:
Wat ik probeerde te zeggen is dat je sommige zaken niet hoeft mee te maken, om er toch een mening over te hebben. Iets met ruggegraat, principes enzo...
Eeehm, dat kan ik beter voor jou zeggen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
je hebt echt niet gekeken of je hebt sommige stukken echt niet begrepen
Want?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:48 schreef aberg het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, waar het mij meer om ging is het argument dat als je iets niet hebt meegemaakt, je er geen oordeel over kunt vellen. Wat ik probeerde te zeggen is dat je sommige zaken niet hoeft mee te maken, om er toch een mening over te hebben. Iets met ruggegraat, principes enzo...
Makkelijk... dat is niet wat ik bedoelde. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat het argument dat je pas een mening over iets kunt geven, als je het ook daadwerkelijk hebt meegemaakt, niet altijd opgaat. Of Freek nu de onderscheidende factor is, aan die discussie ga ik me niet wagen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je kijkt uit 'principe' niet naar Freek? Nou, dat getuigt van veel ruggegraat hoor.
De categorie alle moslims zijn kut, ik ken er verder geen één. En ik verdiep me niet in hun gedachtegoed maar ze zijn wel kut! allemaal!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef aberg het volgende:
[..]
Makkelijk... dat is niet wat ik bedoelde. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat het argument dat je pas een mening over iets kunt geven, als je het ook daadwerkelijk hebt meegemaakt, niet altijd opgaat. Of Freek nu de onderscheidende factor is, aan die discussie ga ik me niet wagen.
Maar je vond wel genoeg ervan om ongezien te kunnen beweren dat Theo beter dan Freek was.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:58 schreef aberg het volgende:
Of Freek nu de onderscheidende factor is, aan die discussie ga ik me niet wagen.
Nee, dat stond niet mijn reactie en dat bedoelde ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De categorie alle moslims zijn kut, ik ken er verder geen één. En ik verdiep me niet in hun gedachtegoed maar ze zijn wel kut! allemaal!
Ik vond het behoorlijk evenwichtig. Holocaust-grappen zijn inderdaad wel uitgekauwd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik dacht dat cabaretiers vooral schopten tegen taboes en dogma's. Het christendom komt vrijwel altijd aan bod terwijl dit thema al tot het been is uitgekauwd.
dat snap ik het is alleen een voorbeeld als je het over freek zegt heb je er geen moeite meequote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef aberg het volgende:
[..]
Nee, dat stond niet mijn reactie en dat bedoelde ik al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |