Tis Leon van der Zandenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef DeParo het volgende:
De opvolger van Theo en potentieel de nieuwe nr 1 cabaratier van NL vind ik Leo van der Zanden.
Hij was laatst op comedy central, echt goede grappen, alleen ook hij heeft 20 minuten over de dood van z'n vriendin ofzo aan kanker lopen zeuren zonder grap. Het begon nog wel grappig maar daarna werd het veel te serieus. Tsja gecondoleerd als het gebeurd is, echt waar, maar ik vind het toch niet de geschikte plek om dat daar en zo kwijt te raken.
Leon Verdonschot is een geweldige cabaretier ja. Niet te verwarren met Leon de Winter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, die is leuk! Niet te verwarren met Leon Verdonschot.
Stukken beter. L&B vond ik echt vreselijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is Lebbis beter zonder Jansen dan met Jansen, kunnen we dat concluderen??
Ze zouden broers kunnen zijn, bedoel ik, met dat guitige kale hoofd en die zachte G. Alleen een beetje raar als twee broers allebei Leon heten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Leon Verdonschot is een geweldige cabaretier ja. Niet te verwarren met Leon de Winter.
Tja, dat zou ik in zijn geval ook gewoon gedaan hebben als het om mijn broodwinning ging. Maar dat is niet echt een populair standpunt op internet geloof ik, zal wel weer tot geldwolf achtige verwijten leiden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef senderrr het volgende:
wtf, al die delen , behalve deel 11, zijn door een auteursrechtenclaim van hem, er af gehaalt godverdomme.
Ik had ook niet zo'n zin in Lebbis, maar ik moest al vrij gauw mn ongelijk toegeven. Was echt een leuke goede show.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Stukken beter. L&B vond ik echt vreselijk.
Lebbis alleen vond ik verrassend goed.
DE show is begonnen begonnnen als een bioscoopfilm, Dan moet je de download opzoeken, http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=theo+maassen+zonder+pardon+download&meta=&aq=1s&oq=THEO+MAASEN+ZONDER+PARDONquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef senderrr het volgende:
wtf, al die delen , behalve deel 11, zijn door een auteursrechtenclaim van hem, er af gehaalt godverdomme.
Zijn je vingertjes bevroren ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:09 schreef Suko het volgende:
[..]
DE SHOW IS BEGGnnNEN ALS EEN BIOSCOOPfILM, Dn moet je de download opzoeken, http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=theo+maassen+zonder+pardon+download&meta=&aq=1s&oq=THEO+MAASEN+ZONDER+PARDON
Hij is in z'n eentje niet echt slecht, maar ik zie ze liever samen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:35 schreef Sigma22 het volgende:
Lebbis solo daarentegen was briljant. Dan vraag je je toch af waarom hij al die jaren met Dolf heeft meegewerkt.
Dat was gewoon Lebbis zelf hoor. Hij schreef ook stukjes voor dat blad.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hans Sibbel.
Legendarisch was toen ze een cover van een of ander tijdschrift SUPERgroot hadden laten afdrukken. Hierop stond een vent die als twee druppels water op Lebbis leek. Met een grote vis in zijn handen whaha. Vis-tijdschrift ook.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:59 schreef Merkie het volgende:
Misschien niet zo geniaal als Functioneel Naakt, maar 1000x zo goed als prutsers Jan-Jaap van der Wal en Guido Weijers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |