Nee, dat hebben ze idd niet gedaan want morgen komt de dvd uit.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Theo en zijn management hier toestemming voor moeten geven en dat niet gedaan hebben.
Shit die show moet ik nog zien, niet normaal dit jaar zoveel cabaretteketquote:
Het is allebei vrij matig imo.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Is Lebbis beter zonder Jansen dan met Jansen, kunnen we dat concluderen??
Groot geworden in de verzuiling bij de VARA. Denk dat ik je dan niet hoef uit te leggen welke partij hij aanhing. Hij was echt een Den Uijl believer volgens mij.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lebbis en Jansen waren jarenlang mijn favoriet.
Ik herinner me dat ik een aantal jaren terug zat te kijken en dat Verdonk wel zo verschrikkelijk gemeen werd afgemaakt, dat ik dat tenenkrommend en pijnlijk vond. Cabaret en politiek zijn met elkaar verweven, maar ik vind niet dat de voorkeur van de cabaretier zo sterk door moet klinken. Wisten de mensen wat Wim Kan stemde? Volgens mij niet.
We kennen nu allemaal de naam Theo Maassen en het niveau dat bij zijn shows hoort, in die zin schept het natuurlijk wel (hoge) verwachtingen. Maar toen Tegen Beter Weten In op tv kwam was ik zeker niet teleurgesteld, ook al kende ik hem toen al lang. En ook als ik nu naar fragmenten uit zijn oude shows kijk vind ik die nog steeds even goed.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Iedereen is het er hier wel over eens dat de eerdere shows van Maassen beter waren.
Ik vraag me af: worden onze verwachtingen ook steeds hoger of heeft dat er niets mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |