Komt 'ie ook niet lijkt me. Hij is via de bekende kanalen al wel gewoon te downloaden (de DVD zelfs).quote:
Wtf? André van Duin is wel de laatste waarmee ik 'm zou vergelijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef Ringo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat zijn mimiek en grappenmakerij bij vlagen heel erg lijkt op die van André van Duin? (Dat is natuurlijk een compliment.)
Hij maakt soms heel volks-kolderiek theater en laat zijn grappen in de lucht hangen, op een manier die me aan André van Duin doet denken. Niet inhoudelijk maar meer zijn présence op het toneel. Een bonkige, half-fysiek-half-verbale humor, waar ie net als André van Duin nauwelijks zijn best voor hoeft te doen maar waar ie zich wel heel bewust van is.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wtf? André van Duin is wel de laatste waarmee ik 'm zou vergelijken.
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:07 schreef Ringo het volgende:
Hans Teeuwen heeft dat trouwens ook, bij tijd en wijle. Ik kan me niet voorstellen dat die twee vroeger niet met bewondering naar Van Duin hebben gekeken. Een grootheid, van een heel ander kaliber dan de eerste garde 'kritische cabaretiers' maar minstens even goed.
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach gut, een liefhebber van Guido Weijers die kritiek heeft op Theo Maassen. Je moet maar durven. Het is een beetje alsof iemand die graag bij de Mac eet aan Jonnie Boer gaat vertellen dat z'n gerechten niet te vreten zijn.
Het Hans Teeuwen syndroom.. Vroegâh grappig, daarna afgedaald tot ver onder zee niveau.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef friskvind het volgende:
Er waren enkele leuke grappen in de show van Theo Maasen, maar hij moet oppassen dat hij geen vieze oude man wordt. Wie zit er te wachten op iemand die op het toneel met zijn hand in zijn broek staat en het driekwart van zijn show over sex heeft? Ik niet!
Is dit bedoeld om nog even te benadrukken dat je geen niveau hebt? Zo ja, bravo!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik vind je slaapverwekkend. Maar kan ik je blij maken met een lollie?
Ja oke, qua mimiek zou het inderdaad kunnen. Maar ik had de vergelijking zelf nooit gemaakt.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hij maakt soms heel volks-kolderiek theater en laat zijn grappen in de lucht hangen, op een manier die me aan André van Duin doet denken. Niet inhoudelijk maar meer zijn présence op het toneel. Een bonkige, half-fysiek-half-verbale humor, waar ie net als André van Duin nauwelijks zijn best voor hoeft te doen maar waar ie zich wel heel bewust van is.
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dit bedoeld om nog even te benadrukken dat je geen niveau hebt? Zo ja, bravo!
Zelf dit soort opmerkingen maken en dan van een cabaretier beweren dat ie niet leuk genoeg is... Je moet maar durven.quote:
Kijk je wel uit? Straks gaat die rare eend ook dodelijk flauwe opmerkingen tegen jou maken. Guido schijnt een fan te hebben.quote:
Heel apart.. Alles staat hier altijd op. Zelfs de films van de afgelopen dagen maar deze show is nergens terug te vindenquote:
Ik neem aan dat Theo en zijn management hier toestemming voor moeten geven en dat niet gedaan hebben.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef flat_erik het volgende:
[..]
Heel apart.. Alles staat hier altijd op. Zelfs de films van de afgelopen dagen maar deze show is nergens terug te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |