abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:06:54 #26
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_76328907
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_76328985
Dat is wel érg witte rook voor kolen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:09:54 #28
195140 skattebaut
pi_76329026
Het lijkt wit, maar is eerder grijs en heel verstikkend.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:15:48 #29
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_76329224
En die foto's zijn vanuit jouw tuin gemaakt?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:21:47 #30
195140 skattebaut
pi_76329446
Foto
van rookgas bij kolenbrand. http://www.itc.nl/external/coalfire/photos/chris/104_0431.jpg
Erg wit dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door skattebaut op 02-01-2010 17:27:46 ]
pi_76329536
ik vind het nogal meevallen op die foto's.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:24:32 #32
195140 skattebaut
pi_76329544
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Eg_Wel het volgende:
En die foto's zijn vanuit jouw tuin gemaakt?
Waar slaat deze vraag nu weer op?

Logisch maak ik de foto's vanuit mijn tuin als IK er last van heb in MIJN TUIN.

Waar het me om gaat is dat deze en andere overlast niet verzonnen is, zoals hier inmiddels duizend keer gesuggereerd.
Zelfs door mods...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:27:27 #33
195140 skattebaut
pi_76329651
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef DJ-Kool het volgende:
ik vind het nogal meevallen op die foto's.
Nou, feit is dat die shit dus dagelijks door mijn tuin waait en ik niet eens normaal kan ademen indien ik buiten kom.
Kan geen raam open zetten.
Mijn ventilatie systeem zuigt dit allemaal naar binnen waardoor ik dit ook moet uit zetten.

Wat jij ervan vindt is in deze dus even niet belangrijk.

Ik heb er last van en wil wel weten wat ik eraan kan doen zonder ook hier weer te ontaarden in een oorlogssituatie.

Das mijn vraag.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:28:29 #34
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_76329684
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:21 schreef skattebaut het volgende:
Foto
van rookgas bij kolenbrand. http://www.itc.nl/external/coalfire/photos/chris/104_0431.jpg
Waar staat de kachel precies in dat plaatje?
Kachel/ruimte/luchtkanaal etc.. Maakt nogal wat uit als het om rookontwikkeling gaat zeg maar..?
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:30:00 #35
195140 skattebaut
pi_76329746
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:28 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Waar staat de kachel precies in dat plaatje?
Kachel/ruimte/luchtkanaal etc.. Maakt nogal wat uit als het om rookontwikkeling gaat zeg maar..?
??

De werkplaats staat aangrenzend aan mijn tuin.

De rook waait elke dag uren lang mijn tuin in.
Dat is toch wat belangrijk is?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:33:20 #36
107521 Furia
snoopy weer
pi_76329889
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nou, feit is dat die shit dus dagelijks door mijn tuin waait en ik niet eens normaal kan ademen indien ik buiten kom.
Kan geen raam open zetten.
Mijn ventilatie systeem zuigt dit allemaal naar binnen waardoor ik dit ook moet uit zetten.

Wat jij ervan vindt is in deze dus even niet belangrijk.

Ik heb er last van en wil wel weten wat ik eraan kan doen zonder ook hier weer te ontaarden in een oorlogssituatie.

Das mijn vraag.
Niks, want je buurman wil geen rekening met je houden, dus als je blijft 'zeuren', komt die oorlogssituatie er vanzelf.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:42:30 #37
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_76330182
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef skattebaut het volgende:

[..]

??

De werkplaats staat aangrenzend aan mijn tuin.

De rook waait elke dag uren lang mijn tuin in.
Dat is toch wat belangrijk is?
Laat ik eens mijn beste kant tonen. Ik kan vanuit die foto's die jij gemaakt hebt niet opmaken dat de situatie "ondragelijk en verstikkend" zou zijn. Maar ik kan me voorstellen dat als je elke dag die rookwolken in je tuin hebt je dat niet leuk vindt. (Wind draait nooit bij TS?)
Probeer er nou eens normaal met je buren over te praten. Spreek af dat als de wind zusenzo staat hij die kachel niet aansteekt bv? Lukt dat niet bel dan, zoals eerder gezegd, de milieu politie/brandweer en vraag wat die er van vinden. Hou er echter dan wel rekening mee dat er weer een "goede" band met een buur mogelijk verziekt is, en je er weer een "aso" in de buurt bij hebt

Samenwonen in een buurt betekent dat je soms dingen moet accepteren die je niet leuk vindt. Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen. Een goede buur is soms beter dan een... Etc. Etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eg_Wel op 02-01-2010 18:17:41 ]
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:37:55 #38
195140 skattebaut
pi_76334247
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef Furia het volgende:

[..]

Niks, want je buurman wil geen rekening met je houden, dus als je blijft 'zeuren', komt die oorlogssituatie er vanzelf.
Vermoedelijk.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:47:31 #39
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_76334664
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:37 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Vermoedelijk.
Je ziet het niet he?
Maar op op jouw manier? 100%
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:02:11 #40
195140 skattebaut
pi_76335251
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Laat ik eens mijn beste kant tonen.
Zou es tijd worden.
quote:
Ik kan vanuit die foto's die jij gemaakt hebt niet opmaken dat de situatie "ondragelijk en verstikkend" zou zijn.
Volgens mij zijn de foto's toch eg-wel duidelijk genoeg?
Je ziet de lage schoorsteen op de werkplaats van de buurman die aan het einde van mijn tuin ligt.
Verder zie je dat de rook ipv omhoog te gaan, omlaag slaat.
Aangezien we bijna altijd een zuidwestenwind hebben komt die rommel dus 9 van 10 keer mijn kant op gewaaid.
quote:
Maar ik kan me voorstellen dat als je elke dag die rookwolken in je tuin hebt je dat niet leuk vindt. (Wind draait nooit bij TS?)
Nee, niet prettig die zooi, helemaaaaal niet prettig zelfs.
En nee, de wind komt bijna altijd uit zijn richting.
http://www.middenweg.com/xml/grafieken/wind.htm hier grafiek windrichting NL
quote:
Probeer er nou eens normaal met je buren over te praten.
Als je nu mijn post eens fatsoenlijk leest?, dan zie je dat er bovenaan ergens staat dat ik dat vorig jaar al heb gedaan, eerst per mail, daarna nog es per normaal verzoek.
Sindsdien krijg ik geeneens meer een goedendag.
Op mijn e-mail heb ik ook nooit meer antwoord gekregen.
Deze mensen hier denken allemaal alleen maar IkIkIK.
quote:
Spreek af dat als de wind zusenzo staat hij die kachel niet aansteekt bv?
A: praat hij al niet meer met me.
B: zou hij dan 9 van 10 keer zijn kachel niet meer kunnen stoken.
Dit ivm de ligging.
quote:
Lukt dat niet bel dan, zoals eerder gezegd, de milieu politie/brandweer en vraag wat die er van vinden.
Ik heb daarover vorig jaar al eens navraag gedaan bij de gemeente.
Die konden daar niets aan doen zeiden ze. (gemeente is ook milieupolitie)
quote:
Hou er echter dan wel rekening mee dat er weer een "goede" band met een buur mogelijk verziekt is, en je er weer een "aso" in de buurt bij hebt
Ik kan van iemand die ik alleen van "hallo" ken, niet zeggen dat ik daar een goede band mee heb?
Aso is ie voor mij al gebleken door gewoon door te gaan met deze walgelijke activiteiten.
quote:
Samenwonen in een buurt betekent dat je soms dingen moet accepteren die je niet leuk vindt.
Vraag is dan: moet ik alle buurtoverlast maar tolereren?
Rook, stank, stront, vliegen, kots, eigendommen kapot, geluidsoverlast door honden, asociaal gedrag, doodsbedreigingen, vuurwerkbommen (tot vandaag aan toe) etc?
quote:
Gelijk hebben is niet altijd gelijk krijgen.
Naar mijn idee mag ik op zijn minst verzoeken rekening te houden met anderen die last hebben van bepaalde gedragingen.
Zelfs dat is al te veel.
quote:
Een goede buur is soms beter dan een... Etc. Etc.
Een goede buur ja, de mijne echter? dan kies ik liever voor verre vrienden.
Ik vind het werkelijk zo beroerd allemaal.
Die mensen zien dat ze echt stevige overlast veroorzaken en doen er zelfs na herhaald verzoek niets aan.

Wanneer je toch urenlang de rook uit je schoorsteen bij je buren omlaag de tuin in ziet drijven, dan doe je daar toch wat aan?

Wanneer je je 7 katten steeds weer in je buurmans tuin ziet lopen en schijten, en hij vraagt diverse keren om de overlast te stoppen, dan doe je daar toch wat aan?

Wanneer je een hond hebt en die zit achterom op je hof de hele godganselijke dag te blaffen, dan snap je toch dat dat overlast geeft naar de buurt?

Bij deze mensen echter allemaal niets van dat alles...
Nette verzoeken stuiten op een muur van onbegrip, geweld, verwensingen, vernielingen, doodsbedreigingen, whats next?
quote:
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:03:21 #41
195140 skattebaut
pi_76335306
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Je ziet het niet he?
Maar op op jouw manier? 100%
Wat wil je nu insinueren met je schrijfsel hierboven??

Lees mijn bovenstaande post.aub.
pi_76337949
TS klaagt nog steeds over het gedrag van zijn tokkie buren en het gedrag van de tokkie buurt. Misschien moet TS niet proberen deze mensen te veranderen maar moet TS naar een buurt verhuizen waar mensen wonen met normen en waarde.

Waarschijnlijk scheelt TS dat veel negatieve energie.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:51:10 #43
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_76338913
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Zou es tijd worden.
[..]

Volgens mij zijn de foto's toch eg-wel duidelijk genoeg?
Je ziet de lage schoorsteen op de werkplaats van de buurman die aan het einde van mijn tuin ligt.
Verder zie je dat de rook ipv omhoog te gaan, omlaag slaat.
Aangezien we bijna altijd een zuidwestenwind hebben komt die rommel dus 9 van 10 keer mijn kant op gewaaid.
[..]
Nee, om eerlijk te zijn zie ik niet meer dan een paar wolkjes rook achter in je tuin. Dus tenzij je een astma patient bent die er direct in staat, zie ik het probleem niet.
quote:
Als je nu mijn post eens fatsoenlijk leest?, dan zie je dat er bovenaan ergens staat dat ik dat vorig jaar al heb gedaan, eerst per mail, daarna nog es per normaal verzoek.
Sindsdien krijg ik geeneens meer een goedendag.
Op mijn e-mail heb ik ook nooit meer antwoord gekregen.
Deze mensen hier denken allemaal alleen maar IkIkIK.
[..]

A: praat hij al niet meer met me.
B: zou hij dan 9 van 10 keer zijn kachel niet meer kunnen stoken.
Dit ivm de ligging.
[..]
C: Hij denkt: "Gut, daar heb je die dwaas ook weer hoor. Daar valt niet mee te praten!"
En dat denkt hij echt hoor! Gezien hoe jij je gedraagt. Niet echt positief dus.
quote:
Ik heb daarover vorig jaar al eens navraag gedaan bij de gemeente.
Die konden daar niets aan doen zeiden ze. (gemeente is ook milieupolitie)
[..]

Ik kan van iemand die ik alleen van "hallo" ken, niet zeggen dat ik daar een goede band mee heb?
Aso is ie voor mij al gebleken door gewoon door te gaan met deze walgelijke activiteiten.
[..]
Probeer nou vooral eens EERST te praten voor je gaat klagen. Echt. Niemand vind je op deze manier aardig hoor.
quote:
Vraag is dan: moet ik alle buurtoverlast maar tolereren?
Rook, stank, stront, vliegen, kots, eigendommen kapot, geluidsoverlast door honden, asociaal gedrag, doodsbedreigingen, vuurwerkbommen (tot vandaag aan toe) etc?
[..]
Nee, niet alles. En als je een normale verstandhouding had gehad was er waarschijnlijk geen enkel probleem geweest enkele aan te kaarten.
quote:
Naar mijn idee mag ik op zijn minst verzoeken rekening te houden met anderen die last hebben van bepaalde gedragingen.
Zelfs dat is al te veel.
[..]
Niet als jij je niet gedraagt had als de eerste de beste zuurpruim die het allemaal wel even beter weet en naar wie men maar moet luisteren. Want dat vind je, en zo gedraag je je he?
quote:
Een goede buur ja, de mijne echter? dan kies ik liever voor verre vrienden.
Ik vind het werkelijk zo beroerd allemaal.
Die mensen zien dat ze echt stevige overlast veroorzaken en doen er zelfs na herhaald verzoek niets aan.
Ik bedoel maar.. SPIEGEL iemand?
quote:
Wanneer je toch urenlang de rook uit je schoorsteen bij je buren omlaag de tuin in ziet drijven, dan doe je daar toch wat aan?

Wanneer je je 7 katten steeds weer in je buurmans tuin ziet lopen en schijten, en hij vraagt diverse keren om de overlast te stoppen, dan doe je daar toch wat aan?

Wanneer je een hond hebt en die zit achterom op je hof de hele godganselijke dag te blaffen, dan snap je toch dat dat overlast geeft naar de buurt?

Bij deze mensen echter allemaal niets van dat alles...
Nette verzoeken stuiten op een muur van onbegrip, geweld, verwensingen, vernielingen, doodsbedreigingen, whats next?
[..]

Tja....
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:26:03 #44
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_76340228

Adembenemende giftige wolk! Ontruim Limburg!
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:46:29 #45
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76341047
Onzin topic... zoals alle topics van huillie.... uh TS.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_76341295
Is er al een nieuwe paus?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_76342138
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef Revolution-NL het volgende:
TS klaagt nog steeds over het gedrag van zijn tokkie buren en het gedrag van de tokkie buurt. Misschien moet TS niet proberen deze mensen te veranderen maar moet TS naar een buurt verhuizen waar mensen wonen met normen en waarde.

Waarschijnlijk scheelt TS dat veel negatieve energie.
Qua buren moet je het maar net treffen.
Wij hadden heel rustige buren maar die zijn verhuisd en nu hebben we buren die doof zijn en (gelukkig maar soms) de TV/muziek hard aanzetten vooral als er bezoek is. Maar ze zijn aardig en we kunnen het tot op heden nog prima met ze over hebben..

Daarnaast hebben we nu zelf een koter van 1+ dus ik denk dat wij qua geluidsoverlast wel wat meer produceren. Buren heb je niet voor het uitkiezen tenzij je elke 4 jaar wilt verhuizen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:18:05 #48
195140 skattebaut
pi_76342171
Gooi maar op slot, hier is niet op een normale manier te communiceren.
pi_76342444
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:18 schreef skattebaut het volgende:
Gooi maar op slot, hier is niet op een normale manier te communiceren.
Dat is er best, maar als jij denkt dat je overal gelijk in hebt en het hier enkel post om bevestiging daarvan te krijgen...

Ik kan de mensen twee deuren verder ook wel schieten op bepaalde momenten, maar om daar nou zo'n drama van te maken zoals jij nu al een paar topics doet is er "een beetje over".
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:32:06 #50
195140 skattebaut
pi_76342651
9 van 10 posts hier zijn gewoon bullshit.
Heb je niks zinnigs te melden, ga dan fijn je mama vervelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')