Krachtige fipeau.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef porsche1 het volgende:
TS, ik heb je kippen net verkracht en dood gemaakt.
JWZ mattie.quote:
Dierenmishandeling, doe het dan andersom.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef porsche1 het volgende:
TS, ik heb je kippen net verkracht en dood gemaakt.
Dierenmishandeling?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:20 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dierenmishandeling, doe het dan andersom.
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dierenmishandeling?
Zeker omdat ik zoeen grote piemol heb?
Pics van wat?quote:
Dat doen er wel meerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Paultje is een zielig ventje die eerst stoer loopt te roepen dat ie een permban wilt en amper een halve dag later bij de admin gaat janken om een unban
Ik om een permban vragenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef J.Herrer het volgende:
Paultje is een zielig ventje die eerst stoer loopt te roepen dat ie een permban wilt en amper een halve dag later bij de admin gaat janken om een unban
quote:
Ik dacht meer aan jojoortje met platjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef Paul het volgende:
Kip 5 dagen over datum
doel je nou op deze kip?
Zie opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
Even vragen ter bevestiging
HÓE noemde jij Paul?
Ken ik hem dan? Is dat mijn andere neef?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Paul het volgende:
skippy22 en blckbb samen in een topic, nou nu kan je genieten hoor
Voor wat hoort wat zekerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
't is dat ik mijn rapport geld al van hem gehad heb, anders zal ik jou es mores leren
2 Debielen in een topic is meer dan genoegquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Paul het volgende:
skippy22 en blckbb samen in een topic, nou nu kan je genieten hoor
Moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Paul het volgende:
OMG ik dacht dat het niet erger dan mezelf kon maar ik zie hier allemaal paulcopyen rondlopen
Jazeker je hebt al aardig de status bereikt van een type " Paul"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Moet ik me nu aangesproken voelen?
Ik ben er ook hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
2 Debielen in een topic is meer dan genoeg
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Paul het volgende:
OMG ik dacht dat het niet erger dan mezelf kon maar ik zie hier allemaal paulcopyen rondlopen
Ik ken redelijk serieus zijn op Fok!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Jazeker je hebt al aardig de status bereikt van een type " Paul"
Ik laat je nu los, go get him boy
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:50 schreef skippy22 het volgende:
Nog even op jojoortje en dan naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik ben ook blij dat de jostiband een plek heeft gevonden op fokquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:46 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ken redelijk serieus zijn op Fok!
Bovendien ben jij de opperPaul's onder de Paul's
Geen hogere en betere dan jij, zelfs tong80 tipt 'r niet aan.
Ik ben blij een lid van de zwerm mogen te zijn
Nee dat was Sebasserquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
TS, was jij diegene die op een meet in zijn broek plaste?
Fok!minimeet met Dirkh en Paul, ik film.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
R.I.P.quote:
Ik kom kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Fok!minimeet met Dirkh en Paul, ik film.
Wtfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:02 schreef Paul het volgende:
Voor mijn homie blckbb
Bekijk deze YouTube-video
Pauper, ik huur iemand in voor de afwas.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:50 schreef Paul het volgende:
Het zijn toch vissticks geworden, nadat ik eindelijk alle pannen had afgewassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |